måndag 9 juli 2007

Tjenixen igen!
Här är ett litet smakprov på vad som kom från Kate W. Vi har varit på G att beställa från henne på så många mässor men nu äntligen blev det av. På köksbordet ligger en stor duk. Likadana jättefina handdukar till. Tvålarna doftar underbart!

Ljuslyktorna har hon ju sålt ett tag nu - men jag bara älskar dom så därför tog jag in dom. Finns som stor lykta också. Super fint att hänga på grenar eller bara på knoppar inomhus. Jag har ju blått i köket på sommaren så för mig blev det ett perfekt nytillskott...
Vet ni vad det gör i Örebro - konstigt va men det regnar faktiskt... Men kanske solen kommer i morron?? Nu håller vi tummarna för alla regntrötta... Kram till er alla






8 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Jättefint ! Vi har handlat av Kate W nu i några säsonger..kolla på min blogg under kategori Detaljer i hemmet..där får du se vad jag gjort med de stora matdukarna hemma hos mig..jag har gjort gardiner av dom..ska hänga upp dom igen till Jul..Jag valde de röda eftersom de passar bäst hos mig..Kram Anette

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka jättefina lyktor ni har beställt hem!! Jag gillar verkligen sådana, påminner om den jag har i inlägget i dag! Sånt inbjudande bord du dukat upp med tvål och allt, man blir köpsugen!! Din butik måste jag ju besöka... Mari.

Anonym sa...

VAd kul med ett nytt märke. Det såg superhärligt ut, är tämligen säker på att det kommer passa mig. Dags att passa plånboken alltså :-)

Skönt att höra att det är fler än jag som är trötta på regnet. Jag har känt mig lite som en gnällig närking när jag kommenterat det ivriga regnandet, men det är ju faktiskt så att det är sommar och då vill jag sol, så det så!
Kram på er alla regndränkta människor där uti landet!
/Camilla

Anonym sa...

Superfina lyktor! Lyxigt med fina tvålar oxå! :) Kram

Elzie sa...

Jättefina saker. Kan du tala om vad det är för adress till denna Kate W?
Kram Elzie

Signes Vind sa...

Så fina lyktor - kan absolut tänka mig en sådan och tända ljuset med mina Ernsttändstickor ;-) /Kram Lotta

Anonym sa...

Jag visste inte att du finns i Örebrotrakten! Skulle vara kul att veta var, så jag kan komma och titta (och handla...)i din butik.

Ingela :)

Eva Agnes sa...

Hej min vän!
Nu har jag varit på Madam Stoltz och tittat på diskställen.
Det liggande skulle passa hos mig. Det som står är för högt att ha där jag hade tänkt ha det.
Vad kan det kosta, tro??
Kramar Eva Agnes