fredag 21 mars 2008

BIB
Back in business.
Härligt! Kul! Fullproppad med ny inspiration från den fantastiska staden Barcelona.
Jag bjuder er här på läcker choklad, naturligtvis. Som vanligt ätbart på mina bilder...
Återkommer med lite mer bilder i veckan.

Då ska också Fabian få dra vinnaren. Näs
tan alla hade ju svarat rätt!



Vi har öppet förstås, på påskafton. Alltid lika skoj!
Jag har sålt en massa möbler - så idag
blir det nytt i butiken, kul, kul!
Vi har fått in otroligt mycket nytt igen. Härligt!

Sen ska vi rusta för 45-års kalas på söndag. Med dans hela natten lång kan jag tro...
Vi på Smultrongården önskar alla en

GLAD PÅSK!

På påskafton har vi förstås påsktårta i caféet.

30 kommentarer:

Eleonora sa...

Glad Påsk på dig också min vän! Och tack för chokladen...

Synd att du bor så långt bort, annars kunde du få sälja ett jättesött lantligt köksbord åt mig. Jag har haft annons ute flera gånger men inte blivit av med det, vilket i och för sig är konstigt, eftersom så många numera inreder i den lantliga stilen.

Fortsatt sköna påskdagar och lycka till med försäljningen på Påskafton. Påskkram

LantlivsAnette sa...

Men hallå där..välkommen hem !
Och GLAD PÅSK på dig och din familj...
Vilken härlig choklad bild du bjuder oss på..kan förstå att det var en härlig resa du varit på.
Jaa du Eva..tänk att jag inte fick veta att jag skulle vara med nu i helgen i Aftonbladet jag blev överraskad..det var Micaela som skrev reportaget,riktigt bra blev det faktiskt,bilderna var jag också nöjd med..roligt när man är nöjd,pet Maja som man är...hii..hii..
Ha det så bra Kram Anette

hemtrevnad marie sa...

Det var en fantastisk choklad,tack ska du ha!!!
Ha nu en väldigt trevlig Påsk!!!
Kraaam

Majas mammelucker sa...

Hej Eva!
Välkommen hem ..vilken underbar choklad du bjuder på..hoppas eran resa varit fantastisk .
Njut och ha en underbar påsk!
Kram Maria

Hus och Rum Shop sa...

Hej Eva,

Så du har fått in ännu mera fina saker. Då har jag alltså anledning att åka ut snart igen, så att jag inte missar nåt, fniss!!
Det är alltid lika kul att komma ut och få lite inspiration och vila ögonen på vackra saker och prata med dig förståss!!

Glad påsk och ha en trevlig fest imorgon.

Kram Annica

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Glad påsk o ha det så trevligt såå på kalaset..själva ska vi på 40 års kalas!!!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Anonym sa...

Härliga bilder, vilken choklad!!! För en chokladälskare som mig vore det rena drömmen att få gå loss där....:-):-)

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!!!

Måste ta mig en tur ut till Dyltabruk snart igen!! Har precis renoverat hemma och då blir man så sugen på nya fräscha saker ju:-)

Kram
Sanna på My little Home

Chatarina sa...

Hej!
Det är tur att det är långt till den Chokladen.

Glad påsk o lycka till på festen
Chatarina

Hallongården sa...

Glad Påsk Eva

Hoppas ni får en rolig kväll.
Vilka härliga bilder från
Barcelona.

Kram Eva

My Lovely Home sa...

Glad påsk Eva! vad härligt du ser ut att ha haft! när tror du att du kan få hem gardinerna? det kanske tar tid? kram Johanna

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket hav av choklad! Mums!
Hoppas att helgen varit toppen! Kram!

Anonym sa...

Guuud vad fantastikt det ser ut!!! Hoppas ni hade det underbart i Barcelona! Jag saknar er nar ja laser din blogg mamma :) Vi ar helt slut efter en hel dag med dykning, imorrn ska vi fa ga till havet o se pa fiskar!!! Hoppas ni har det underbart! Tabin o Amanda halsar fran Thailand :p Pusss puss :)

Sallys hus sa...

Hallå där!

Så det är till att ha varit i den stora staden igen!!!
jag är inte ett dugg avis......blink, blink....

Hoppas kalaset blev lyckat.....själv har jag varit ledig i 4 dagar...men vilket fasligt flängande det är för att hinna träffa alla man måste hinna träffa!!

Ha en härlig vecka!!!
Nu hoppas vi väl på ett slut på den här snöparodin va??
Kram Katarina

smultrongården sa...

Hej lilla gumman!

Min mobil är ju rutten - som du vet... om du läser det här så kan du väl höra av dig så snart du kommer till ett internetcafé. Då loggar jag in så vi kan prata! Lite udda sätt att prata med sin dotter!
Ja, visst ser Barca härligt ut, det var det verkligen!
Pussar & kramar till dig & dom andra tjejerna, mamma

bykerstin o. butikblandannat sa...

Gillar "ätbara" bilder :) Ser inte dumt ut med chokladen.. Härligt att resa bort en sväng så här års! Ha det gott! Kram Stina

n o r d i n g å r d e n sa...

AHHHH, vilken underbar chokladbild!! Mari.

Anonym sa...

Oohh har DU varit till Barcelona jag vill oxå dit.....NU!! jag bara älskar den staden, den har ju allt.
Har faktiskt min svägerska med familj där så vi är dit ganska ofta men nu var det säkert 2 år sen sist, (lite svårt att få semester när man driver eget.)

Så det är ju bara att önska dig Välkommen hem! Och hoppas att din påsk har varit bra.

Kram
Pernilla

mig & alice sa...

Åhhh, det där såg ut som en dröm för mig chokoholic som man är ;-).

Men du...jag förstår inte riktigt...kommentaren på min sida så fattade jag det som att du inte har öppet jämt, stämmer det?? Eller också har jag missuppfattat det helt.

Hoppas att ni hade en underbar resa.

Kramisar i massor
Melinda

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

WooooooooooooooooooooooooooW!!!
I´m a chockoholic!!!!!
bara ÄLSKAR chocklad juuuu!!


`·.,(¯`·´¯)
(¯`·´¯).·´
`·.,.· L O V E
♥Kramar Mamma Millan♥
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

LantlivsAnette sa...

Så snön yr hos er också..här har det stormat rejält i natt..snön yr och det känns som om vi bor i fjällen..nääee nu vill man ju ha vår och varm sol !
Visst är dom fina gardinerna,ska du ha några själv ?jag vill nog ha några par..men dom är lite förkorta så jag måste förlänga dom..
Kram Anette

me and alice sa...

Hej Eva!
Åh, det var en härlig resa du varit på!!!
Barcelona nu på våren, det är grejer det!
Kramar i massor Susanne

mig & alice sa...

AAAAAAAAhhhhh, nu förstår jag (blondin som man är) Jag fattade det som att du ENDAST hade öppet tre dagar på hela sommaren, phuuu!
Det hade ju kunnat bli lite svårt för mig att hälsa på hos dig då menar jag ;-)

Du det låter som ett helt underbart sätt att driva butik även om jag förstår att det är en massa jobb runtikring. Såååå mysigt och levnadsglatt det lät.

ad glad jag blir att ni kommer i sommar, du måste lova att höra av dig någon dag innan.

Ha det så gott.

Kramisar i massor
Melinda

Designe sa...

Oj, så mycket läcker choklad!..va synd att jag missade din tävling! Den lampskärmen var ju heelt underbar! Kram :)

White Season sa...

Å Barcelona, å så härligt! Vackra bilder och jag önskar dig en fortsatt bra vecka, Kram Malin

johanna sa...

Glad påsk i efterskott=)))
Vad skönt med lite semester..Välkommen hem!
Tack gulliga du för din jättefina kommentar hos mig ,den värmnde otroligt mycket..man är väll sjävkritisk , men man får ju prestationsångest när man ser alla otroligt vackra hem på bloggarna.
Tack snälla goa du
kraaam

Anonym sa...

Hej!
Jag vara ju bara tvungen att hoppa in och titta efter att vi sets på boutiqe coop!
Vad fint du har!
Kram Anna (agnes mamma)

Majas mammelucker sa...

Hej Eva!
Ville bara höra att allt är bra..hoppas du inte sliter för hårt..var rädd om dig!
Kram Maria

Anonym sa...

Farligt gott

me and alice sa...

Tjingeling Eva!
Hoppas krattningen gick bra. Här har vi kapat grenar på våra träd och krattat mm. Konstigt vad man hinner mycket så fort vädret blir lite trevligare...
Kram Susanne

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.