tisdag 11 mars 2008

Lovade lite olika Molly styles
Här kommer lite blått

En HELT UNDERBAR klänning!

Finns i en härlig korallaktig färg också.

Om du gillar klänning - prova - helt underbar att ha på sig!


En av favoriterna:

Grandmas coat


Prickar

blir jag glad av

Finns även i lång kappa & kjol - urläckra!!


Här är en tunika i lika tyg som klänningen högst upp

Ärmkanten är jätte fin - syns dåligt här, dock..




Avslutningsvis en härlig tunika
att ha till jeans eller tights.

Är en riktig favorit i repris

Nu ska jag vara lite "på"



Alla har ju tävlingar på sina bloggar. Dax för mig!

Ni som vet vad mina barn heter är med i en utlottning av den lampkjol som är på annons i Lantliv den här gången. Vi syr den i Himlas hellinnetyg.
Du får även en god doftpåse.

Lite ledtrådar:

En har ett sockerdricketräd
En har ett litet café
En är med på bild i Odd Molly blus
En har ett namn som passar väldigt bra ihop med mitt...

Nån som kan???
Ni kommer att ha några dagar på er att klura!

Lycka till! Kramar Eva

I

36 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Eva!
Som vanligt lika underbart att läsa din blogg. Har den som favorit och smyger varje dag för att se om det kommit ngt nytt inlägg.
Barn: Hanna,Stina,Adam och
vet bestämt att en av dina söner heter Fabian, då även jag är förärad en sådan. Du hade en teori om att Fabian-mammor är kreativa sådana och jag skriver under på det.
Jag kommer hem till påsk och undrar om du har öppet då?
Kram 08:an Kattis

LantlivsAnette sa...

Halloj !
Åhh vad mycket fint du visar oss !!
Himmel alltså..alla odd molly kläder är ju så fina..också ser man de ljuvliga träskorna där på en bild också..
Jaa..nog vill man ju vara med o tävla alltid..hmmm..få se nu..
Fabian , Adam , Hanna och Stina..
Hoppas att det blev rätt nu..
Ha det så bra på semestern nu..
Kram Anette

LantlivsAnette sa...

bara jag igen..du..jag visar träskorna hos mig idag...
tjiinngg..

Lina sa...

Hmm först klurade jag på Pippi, men tänkte att det kan det nog inte vara.... Rullgardina nej, kom fram till Stina, Adam, Fabian och Hanna. Är riktigt sugen på dina träskor! Vad kostar ett par? Skickar du är kanske den första frågan =).... Ha en bra onsdag!!

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka ljuvliga Odd molly kläder!!!!
Barnen heter Hanna, Stina, Adam och Fabian!

Ha en skön onsdag! Kram!

Anonym sa...

Jag tror dina barn heter:
Fabian
Hanna
Stina
Adam

TAck för en bra blogg!

Hälsningar Lisa N
leksing73@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!
Är så sugen på Odd Molly kläder.
Det vi fick klura på:
Fabian,Adam,Hanna och Stina.
Hälsningar Monica

Majas mammelucker sa...

Hej Eva!
Jag dör... vilken fin klänning..dina kläder är sååå snygga..klart jag vill vara med och tävla..om jag inte minns fel heter dina barn Stina ,Hanna Adam Och Fabian himla massa barn...hi..hi...
Ha en bra dag! Kram Maria.

n o r d i n g å r d e n sa...

Å nej, jag kan inte gissa!!! Men jag kan konstatera att du har det så vackert, vilken fin exponering och den tapten där bakom gillade jag! Snygga kläder! Mari.

hemtrevnad marie sa...

Hejsan!!! Lätt som en plätt!!(Har ju läst sönder Lantliv nr 12 2007!!!)
Barnen heter Hanna, Stina, Adam och Fabian,himla söta namn föresten!!
Snygga kläder!!!
Kraaaam

Anonym sa...

Vilka fina kläder... Ljuvliga!
Tittar in här titt som tätt, tycker att det är en fin blogg som man blir glad av.

Vänligen Marie

Jo barnen tror jag heter Stina, Hanna Fabian och Adam.
Sen du skrev i ett mail så har jag läst om dig i Lantliv.
marie_ther@hotmail.com

Hanna i Det stora grå huset sa...

Stina, Hanna, Fabian och Adam tror jag...

Jag älskade träskorna som Lantlif Annette visade på sin blogg. De kom från dig skrev hon... Har du fler (andra färger?)och vad kostar de inkl. frakt till Borlänge?

Ha det gott!
Hanna

Emy sa...

Självklart vill jag också vara med och tävla och mitt svar lyder: Hanna, Stina, Adam och Fabian. :-) (precis så som alla andra gissat ;-) ).

Vilka fina kläder du visar från Odd Molly. Odd Molly är ett av mina absoluta favvo märken! Jag bara älskar deras grejor. Synd bara att prislappen är lite för hög för att åtminstone jag ska kunna fylla min garderob med alla snygga kläder, framförallt när man som jag är förskollärare och får målarfärg och matfläckar från barnen på kläderna stup i kvarten ;-)

Ha det bra!
kram Emy - Dreams in white

Ewa sa...

Tävlingar är kul, och jag är också gärna med. Dina barn heter: Hanna, Stina, Adam och Fabian. Superfina namn föresten.
Träskorna skulle jag vilja ha i svart. Hur mycket kostar de med frakt upp till Kalix? =)

Kram
/Ewa

Anonym sa...

Hej!

Oh vad kul - tävling:-) Vill såklart jättegärna vara med och tävla om den underbara lampkjolen och väldoftande påse!!:-)

Jag svarar: Hanna, Adam, Stina och Fabian.


Måste tillägga att Odd Mollykläderna ser superläckra ut och träskorna.... så fina så jag måste nog ha ett par till våren:-)

Kram

mig & alice sa...

Hej vännen.

Vilka underbara kläder du visar från Odd Molly. Är sååå sugen på det där träskorna :-)

En tävling vill man ju inte missa, helst inte med så fina priser.

Hanna...för det vat jag ju :-) Samma namn som på min dotter. Adam passar bra ihop med Eva. Fabian och Stina, det fick jag dock från Lantlivs tidning så nu kanske jag är diskad ;-) hihi...

Ha det så gott.
Kramisar
Melinda

Tankar tar tid sa...

Jättefina Odd Molly kläder ... ska kolla in dem lite närmare när jag och kompisen kommer till din underbara butik framöver.

Tror att barnen heter Hanna, Stina, Adam och Fabian.

Kramar Christina

Anonym sa...

Hej!
Jättekul att läsa din blogg. Måste komma och göra ett besök i din butik inom kort. Jag bor inte så långt från Örebro men jag har helt missat din butik som verkar helt underbar!
Jag vill gärna vara med i din tävling. Har nu läst alla dina inlägg :o) !!! så jag tror dina barn heter: Adam, Fabian, Hanna och Stina.
Tack för inspirationen!!
Mvh/ Magdalena

Anonym sa...

Hej!
Oh.. En tävling vill man ju inte missa och absolut inte när det är så fina saker att vinna!

Med lite hjälp av lantliv och övriga inlägg så heter dina barn, Fabian,Hanna,Stina och Adam.
Hmm... Hoppas att det inte kallas fusk!
Trevlig helg!

/M som i Mica

Anonym sa...

Hei:-)

Har nå lest igjennom flere sider av din flotte blogg i håp om og få noen hint om hva barna dine heter:-)
Må si jeg fikk masse herlig inspirasjon på veien også!

Her er hva jeg tror dine skjønne barn heter:

Hanna, Adam, Fabian og lille Sackarias.

Ha en riktig fin påske!

klem Embla

embla_78@hotmail.com

Tvert-om-tanten sa...

Fabian, Adam, Stina, Hanna...

Ser du har gammalsvensk tapet fra Duro, de er så fine! Spesielt den du har der! Hadde tenkt på det vi også til huset vårt, men så ble det mye billigere med panelplater, og da måtte det bli det... :-(

God helg!

Klem Lena

Sallys hus sa...

Hallå där!

Vad mycket fina kläder du fått in!
man blir sugen på lite nytt till våren.....

Kul med tävling....
Fabian, Adam, Hanna och Stina....

Dra mitt namn så behöver du ju inte skicka vinsten någonstans...hi hi.....

Ha en härlig helg!
Själv är jag så trött så jag tror jag somnar sittandes med huvudet i skrivbordet.......gäsp...
Kram katarina

Anonym sa...

Den tunikan, du!

Få se Ha en fin påskvecka!
Kram

Anonym sa...

Nämen!!!!!
Texten föll bort!

Fabian , Stina, Hanna och Adam!

Kram :)

johanna sa...

Hej
men vad the partyt verkade mysigt o så mycket gott...Jag vill ju vara med o tävla,det enda namnet jag hitta nu är din söta son Fabian ,ska leta fram min lantliv från ditt underbara hem o titta=))
Kraam

johanna sa...

Hej igen...nu när jag tittar har ju alla skrivit Fabian,Adam ,Hanna ,Stina så jag gör som dom..jag gissar på det=)
kraam igen

elin1976 sa...

Ønsker deg en flott mandag og ei fin påske.
Masse klemmer fra Elin:O)

Living by Milla sa...

Hej Eva!
Jag gillar verkligen din butik...så det är inte omöjligt att jag dyker upp en dag framöver. Jag tror inte att det är så långt att åka,har svärmor i Örebro och dit åker man på ett killevipp :-)
Underbara kläder du visar,synd bara att de är så små i storlekarna.:-( Kul med tävling,gissar på Adam,Fabian,Hanna och Stina
Kram Camilla

Hus och Rum Shop sa...

Hej Eva,
Gud så mkt fina kläder du fått in!! Jag får bestämt ta mig min lilla rundtur till dig och Ugglebo. Hoppas att du får en bra vecka, vi kanske ses.
Svar Stina, Hanna, Fabian och Adam

Annica

Anonym sa...

Nä kan ej vara med i tävlingen då jag ej har en aning om vad dina barn heter! ville bara hoopa in och säga hej! Vilken otroligt fin blogg du har och vilken inspiration du ger mig och säkert andra! Var i Örebro finns Du?
Träskorna i rosa var helt underbara!!!!! Ett par sådan skulle jag vilja ha! Kan man beställa ett par sådana? Vad kostar de?
Har du tid så kan du väl maila mig på cissimattias@tele2.se så skulle jag bli jätte glad!
Må gott!
Och dessa Odd Molly kläder helt bedårande!

♥ Pia... sa...

hej...haha..ja det är bara att följa strömmen...:)
Hanna, Stina, Adam och Fabian så det så...fina namn...PIA

Malin sa...

Hej Eva

för ett tag sedan hade du ett inlägg med en super fin vikdörr jag undrar om jag kan få använda mig av den bilden?
Jag skulle vilja visa hur jag vill avdela vår utbyggnad.

Hälsningar
Malin

Anonym sa...

Fabian,Stina,Hanna och Adam...

Måste ju vara med i en tävling någongång.;-) Kramis

Butiken ska besökas så snart det bara går.:-)

Majas mammelucker sa...

Hej Vännen!
Hoppas att det är bra med dig..
Ville önska dig och familjen en underbar påsk..Kram Maria

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att allt är bra!

Tittar inom igen för att önska dig en riktigt skön och mysig påskhelg! Kram!

White Season sa...

Hej, ville kika in och önska dig en Glad Påsk! Och så hade du lite tävling också, den vill man ju inte missa... Jag har kollat runt här nu och kommit fram till Stina, Hanna, Adam och Fabian, kan det vara rätt?
Kram Malin