fredag 23 maj 2008

TRÄDGÅRD & POOL DAGAR 24 - 25 MAJ

Här händer grejer...

Massor av härliga grejer har kommit hem.

Folkpool är här & visar spabad, pool & tillbehör

Trädgårdsmästare är på plats - dom ritar & planerar din trädgård - kanonduktiga - tjejer...

Ett markisföretag visar markiser & uterum

Victor Jansson har repr. som visar silversmycken

Calou träskornas ägare kommer hit & visar träskorna

I Fidelis Fik kan man dagen till ära även få lunch.


Nu vore det väl kanon om jag hade avslutat med en fin härlig sommar bild - så var tanken...

Jag var ute tidigt & fotade, det ser ut som ett litet Provance utanför Smultrongården nu. Jätte, jätte mysigt! Det är bara fransosen som saknas, han lyser med sin frånvaro...

Men, och det är ett stort MEN, jag får inte fram bilderna. Shit!
Inget att göra åt.
Hoppas någon mer teknisk kommer hem innan kvällen så får ni bilder.

Känner bara att jag nog måste meddela mina kära kunder att ni är

VARMT VÄLKOMNA

att mysa & kolla in roliga grejer i finvädret som vi har beställt i helgen.

Ponnyridning

för barnen höll jag på att glömma. Lockenkils Ridskola är också på plats.
Annons i Nerikes Allehanda


Extra Öppet:

Lö & Sö 10 - 17

Välkomna hälsar vi er alla!







3 kommentarer:

My Lovely Home sa...

Hej Eva=)

Du vet du? vi kommer hela bunten!
jag tar till och med mig lilla familjen, nu skall gubben få se hur fint du har.Vi syns! Kraaam

Lise-Lotte sa...

Hej Eva

Då får vi boka in en söndags utflykt till dig. Vi får hoppas på lite sol. Du grejar och fixar jag förstår inte var du får orken ifrån??
Hoppas att vi ses på söndag,

mig & alice sa...

Hej vännen.
Åhhhh, vad det lät härligt du.

Hoppas att det kommer hem någon som kan hjälpa dig med bilderna...vill seeeeeee.

Kan jag inte komma själv så får jag åtminstonde sukta lite på bilderna menar jag :-).

Ha det bäst.
Kramar i massor
Melinda