onsdag 24 september 2008

Vilken härlig dag!!

Helt otippat kom gulliga Camilla & Helena som jobbar här med jätte fint paket till mig idag. Och en smarrig kaka. Ja, smarrig var verkligen rätt ord! Helt plutt slutt nu! Aj, aj, aj så går det när man ger smarrigheter till mig. Kanelkaka med en ljuvlig topping som var lite söt/salt. Faktum är att den som vill kommer att kunna smaka den - MÅSTE gå in i vårt kaksortiment. Innehållet i paketet visas annan dag. Också helt i min smak...



Här har vi då den duktiga bagerskan som är lika road som undertecknad att fotograferas. Tack Camilla att du ställde upp! Det är så kul att visa dom duktiga tjejerna som är här.



Här är då Helena som inte heller jublade över kameran. Förstår inte vad det är med oss Smultrontjejer. Vi trivs bättre bakom kameran...



En liten bild inifrån butiken

I morron när alla grönsaker kommit fotar jag inifrån "handelsboden".

Den är SÅ gullig kan ni tro!





Ses i morr´n, kram & hej!

Och naturligtvis KANON MYCKET VÄLKOMMEN på höstmarknade förstås!!

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj där..åhhh du vilken smarrig kaka..mummss.
Och vad fint du har det där i din Smultrongård !! Det är så roligt när du visar bilder därifrån , söta tjejer som jobar där också...
Ha det så gott
Kram Anette

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!
Ja den där läcker heten förstår jag försvinner i ett nafs:)

Önskar er butik låg närmare...

Kram Viveka

Kannor och karaffer sa...

Hej igen,

Tack för en underbar höstmarknad - både Gerd och jag är supernöjda med våra fynd!

Nu ligger ett inlägg från besöket på min blogg - säg till om det är någon bild ni inte vill ska vara med.

Vi ses snart igen!

Hälsn.
Ann

BalochFest sa...

Vaddå sugen man blir!?!?!!!
ÅH så gott.. Fina bilder!

Millas hem sa...

Åh, vilka fina bilder...blir alldeles "shoppingsjuk"!
Kakan såg riktigt god ut!
Kram Camilla