måndag 19 januari 2009


SUPER DUNDER KANON KALAS REA

med EXTRA ÖPPET PÅ FREDAG!



Japp ni läser rätt.

Jag faller för trycket & följer med strömmen &



REAR ALLT I FYRA DAGAR!!!





Detta har aldrig hänt & jag vet inte om det händer igen, vi får väl se...



Är ju ingen älskare av detta tilltag men tydligen så rear alla nu så - ja - vi har bestämt att vi ska också ge våra kunder lite av vad staden ger sina kunder.





Men det går snabbt!




Ni har bara fyra dagar på er.





Här kommer REA upplägget:




30-50% på ALLA kläder & skor (ej vår-Molly)


50% på ALLA smycken


15% på möbler, speglar & lampor


30 % ALLT övrigt i butiken


Har varit tyst från mig ett tag. Här har hänt så otroligt mycket.

Återkommer i morron & visar & berättar vad jag har gjort idag!


Kvällens undran: Sitter nu som åskådare på något av det bästa jag kan se:


ÅRETS IDROTTSGALA


Jag som alltid har en massa folk i mitt hus är helt ensam!


Hur är det möjligt??


Jo, dom alla är på träningar av olika slag.


Förstår ni det sjuka i det hela: måste fråga mig varför inte min familj som verkligen utövar sport nästan alla dagar i veckan inte ser på sina förebilder.


Vad dom kämpar för och vad dom uppnått. Glädjen hos dom.


Kan inte alla sportklubbar ställa in träningarna denna kväll och låta alla se detta underbara program. Sporten är ju så otroligt viktig, fostrar, förenar & glädjer unga & gamla.


Christoffer Linde - wow vilken förebild



DU är min riktiga hjälte - vilken underbar kille!!!

ALL LYCKA I HELA VÄRLDEN TILL DIG




Men kanske är det jag som inte utövar själv som njuter av att se??


Dom riktiga hjältarna är väl ute & tränar i ur & skur... Huvva
- det är varmt & skönt framför brasan, haha!


Tack alla ni som ger oss denna underhållning!


Nu ses vi i morrn igen,

natti natti!


Ps: Måste bara fråga, är det någon som vet hur jag ska få radavstånden att öka.


Trots att jag byter stycke kommer allt efter varandra.


Ser jätte hemskt ut och är jätte jobbigt!


Vet nån??



















10 kommentarer:

hemtrevnad marie sa...

Ja, kanske är det så...guben och sonen sitter troget och tittar ..men här sitter jag framför bloggen, haha!
Ha en fin vecka!
kramis

annika sa...

Såg endast slutet på Idrottsgalan, för jag pratade med svägerskan i telefonen. Hoppas på att kunna få till det så det kan bli en REA-tur i helgen. Fynda vill vi alla. Ha dé! Annika

Tulipa sa...

Den rean skulle man ju varit på!

Kram Mariette

me and alice sa...

Tjingeling Eva!
Hoppas allt är toppen!!!
Vad kul med en mollyrea! Kommer gå åt som smör i solsken!!
Kram Susanne

Unknown sa...

Hej

Jag vet en som kommer.

Många kramar CARINA

johanna sa...

Hej
ååå vad jag skulle vilja gå på den rean!!!!!Synd att det är så långt.
Ha det gott
Kraaam

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Din banner är bland det finaste jag sett!

Jag har lagt till din mysiga blogg bland mina favvo bloggar!

Hälsningar Sanna

My Lovely Home sa...

Hej Eva har du återhämtat dig från mässan? själv rullade jag hem, det blev tårta på miljögården och delicato fika på vikingland två gånger. Tänk att kaffe och chokladboll kan smaka så gott=) Blir lite inspirerad av att rea lite i butiken, slår nog till jag med hi hi. Om du har tid,ork och lust så har du något att hämta inne hos mig. Kraam Johanna

Anonym sa...

ÅÅÅ vad kul - jag vill absolut komma ut!
hälsn Johanna

Brunkullan sa...

Tycker också om att kika på idrottsgalan! Och jag håller med om Christoffer! Otroligt att åstadkomma detta på bara 2 år:) En riktigt förebild:)

Susanne