onsdag 11 mars 2009


Bilder från Smutris


Nu är ju uppackningens tid för alla butiksägare.
Lika skoj varje dag!!
Dom här glasljusstakarna bara älskar jag.
Så attans läckra!
Riktigt läckert att sätta en hjärtan på tråd i den ena & ljus i den andra.
Kommer från: Självklart - Miljögården = ur brapris, förstås!

Saker som är "tre i rad" gillar jag skarpt!


En ny söt liten gardin har kommit igen.
Urgullig!!


Passande till frösäsongen har vi tagit in så söta frökort.

Bla förgätmigej & smultron.

Det är stora favoriter hos mig. Sen barnsben. Har ni sett rosa förgätmigej?

Vi har det i gräsmattan - urgulligt!

Tänk vad roligt att få ett kort fullt med frön att så och minnas den man fick det av!

T.ex njuta smultronen på en tårta och bjuda avsändaren på.

Mmmm kan ni känna smultrondoften - känns en bit bort än så länge.

I alla fall i mitt "snowing land". Vet inte hur det är hos dig??

Men: snart är den här - VÅÅÅÅÅREN!

Nästa gång berätttar jag vilken underbar överraskning familjen fick igår.

Kram på er alla!

Eva

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Vilka snygga saker.
Jag måste ta och komma in igen.
Har svår att ta mig de åtta milen.
Ska höra med svägerskan om hon ska med igen.

Kram

Katarina sa...

Men åååh vad fina grejer, nu måste jag ju bara komma dit i helgen...
Kram

Anonym sa...

Vilka fina saker du visar!
Glaslyktorna, frökorten, ...ja, allt var helt i min smak!!
Ha en bra dag!
Kram
Helen

Anonym sa...

Härliga saker... Snart dags att besöka er igen ser jag.

Ha det gott! Kram

Signes Vind sa...

Ipod rekommenderas verkligen. Fyll den med den vackraste musik och franska kurser som sagt ;-)) jag bara älskar min Ipod.
Fattar inte hur du får all kraft att orka allt - jag kanske också ska bli vegetarian eller har du något annat tips. Mycket fint du visar blir så sugen på en Närkeresa - får se om jag kan lämna Götet för slätten....
Farligt mycket fint Odd Molly har i vår - rosa har det blivit några plagg och nu väntar jag på den multifärgade Lovely Knit - ska visst vara jättefin har jag hört.
Ha en bra vecka - kramar Lotta

LantlivsAnette sa...

Halloj där borta !!
Åhh vad fina saker du har fått hem !!
Vet du, våren har kommit hit till oss också, äntligen !!
Som du kan se inne hos mig idag så nappade vi tillslut på den där inredningsboken !!
Vi fick en förfrågan igen, och då var priset betydligt lägre än första gången, så då hakade vi på...
Ha det gott
Kraam Anette