onsdag 25 mars 2009

Vårtecken...

Ja ni, -18 grader vet inte jag om det har med så mycket vår att göra??!
Men nu eldar jag. Uj vad jag eldar! I en riktig arla morgonstund har jag varit ute. Vi ska verkligen se till att ni som kommer och mumsar kakbuffé INTE ska behöva frysa.
Trots den bittra kylan har jag bestämt mig för att jag ska få upp till +18 idag.
Det var -3 när jag kom ut...
Jag lovar att fota när målet är nått!

Så ni som vill mumsa dajmtårta och annat smask ska få göra det i en riktigt go värme, it´s a promise!!

Kram & välkomna

Eva & C/O

4 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh, den som ändå kunde komma och njuta av allt ditt go fika, och din butik..
Lycka till
Kraam Anette

Unknown sa...

Hej

Ja det var bistert i dag.
Men jag är helt övertygad om att du kommer att få upp värmen.
Kram

Badhusviken sa...

Visst tappar man lite sugen när det kryper neråt på termometern. Tur man kan elda.
Titta in på blomsterverkstan och alla fina blombilder hon visar,då blir man också varmare.
Kram Susanne

Englas Skafferi sa...

Vilken fascinerande energi du har. Du värmer ju upp lokalerna bara med din blotta närvaro! :-) Må din själ få tiofalt igen.

Stor varm kram Ingrid