tisdag 29 september 2009

Ett smakprov....

... från Höstmarknaden. Jätte fint tråg med delikatesser och blommor.
Går att beställa i olika utföranden från oss.
Inspiration från den fick jag hos http://www.signesvind.blogspot.com/.
Går förstås att variera i det oändliga!

Blombild utanför butiken



Planteringsbordet fick bli godisbord...
Men det här var innan den jätteleveransen med marmelader och sylter kom.
Sen hann vi inte fota mer på hela tiden.


Här har vi Sandra som har blomsteraffären Lyckoklövern i Lindesberg.

Oj, vilken duktig tjej!!!

Gjorde dom mest fantastiska uppsättningar.

Rekommenderas varmt!

En ljuvlig höstbukett

Här har vi då Hanna i kläderna som kom in i onsdags och som vi skulle ha visat då...
Tiden har varit extremt knapp nu, men

NU ÄR VI PÅ G IGEN!!!

Om det går - klicka upp bilden så får ni se hur fin tunikan är upptill.

Finns även i svart. Kostar 699:-.

Är längre bak så den är jätte snygg bakifrån med sin skärning.

Superläckra stövlar i mocca!
Kanonsköna är dom!
Vi tar 1 695:- för dom, det ska vara 100:- lägre än ord pris.
Så det hoppas vi stämmer!
Förutom det här nya har vi hur mycket mer nytt som kommit.
I fredags kan man väl nästan säga att vi blev bombarderade med leveranser!
Snart är allt uppackat.
I och för sig kul att vi inte hann med allt - det innebär att i morgon när vi har öppet har det kommit ännu mer nyheter till dom som besöker oss.
Och det är ju alltid skoj!
Nu återkommer vi snart med mer bilder på kläder och nyheter,
Till dess,
Kramar från springarna på Smultrongården


4 kommentarer:

annika sa...

Det var mycket fint att titta på. Synd att jag var bortrest så att jag missade Höstmarknaden. Men det känns skönt att ni inte hann packa upp allt i helgen utan att det finns nyheter kvar nu i veckan.
Tat lite lugnt och spring inte för mycket. Kram annika

Norregård sa...

Hej!
Vilka fina bilder på er höstmarknad!! Hade varit trevligt att besöka. Bor lite för långt i från...
Hälsning från Malin

Butik Drängstugan sa...

Hej!
Vilka fina bilder från höstmarknaden.
Vi har haft skördefest i helgen med så många besökare.
Vi har snart vägarna förbi Örebro,
vi ska till Sthlm i oktober. Då tittar vi in på Smultrongården.

Cina

Shopaholic sa...

TACK SNÄLLA EVA för mitt fina paket innehållande ett vackert hjärta och min hearted blouse från OM. Supersnabbt och så fint!!! Ska Rekommenderar dig varmt hädanefter även på min blogg. JAG KOMMER TILLBAKS!!!
Titta in på min blogg vet jag!!

www.oddmollyholic.blogspot.com

Kram