tisdag 1 september 2009

Molly leverans igen...

Att se saker på är en helt annan sak än att se det hänga på galge.
När vi var på höstinköpen för ett år sedan hade vår säljare koftan och kjolen på sig jag visar här.
Koftan har jag själv i rosa så den gillar jag skarpt.
Men kjolen vet i hundan om jag hade köpt om hon inte haft den på sig.
Det var så attans snyggt ihop de här plaggen!
Och visst är det hela grejen att man ser hur det ser ut på nån.
Min dröm är att kunna ha tjejträffar där man får se kläder i olika kombinationer.
Men som det är just nu har vi dåligt med plats.
För en 15 år sedan handlade jag själv massor av kläder på det viset hos en jätte duktig tjej i Lindesberg. Hon hade en massa roliga märken och visste precis vad man passade i.
Får väl se om den här drömmen kan realiserar...
I alla fall har jag som avsikt att vi ska fota lite olika kläder på olika folk här under hösten, bara det kan vara lite kul att se.
På vår hemsida ser ni vad vi fått in den här gången.
En massa härliga gobitar:))
Tjingeling,
Eva

4 kommentarer:

exklusivvardag sa...

så mycket fint ni fått in... kram

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhh vilka fina mollysar du får hem !!
Träffade Melinda på mässan i en ljuvlig blus från dig...
Mässan var ett enda virr varr i min hjärna denna gången, kunde inte fokusera, kändes så himla konstigt, så vi var inte där så länge, vemodigt på nåt vis nu då man inte har en butik..
Ha det gott
Kraam Anette

Anonym sa...

Åh, nu kommer jag ihåg. Hon i Linde hade butik i hörnet mittemot systembolaget. Vi åkte ett gäng ifrån Nora o hade tjejkväll där ett par gånger. Jag kom alltid hem i nå´t som passade perfekt. Helmysigt.
Nu var det länge sen jag var på Smultris. dags att bege sig dit.

Butik Drängstugan sa...

Hej!

Vilka läckra kläder Odd Molly har!!
Jag var hos dig på Smultrongården i våras och du har en så mysig och hemtrevlig butik.

Jag tror på konceptet med inspiration/tjejkvällar där man har möjlighet att prova käder i lugn och ro med sina vänner.

Hälsningar
Cina