tisdag 22 september 2009

Taddda här är jag, den nya medarbetaren! Eller ja jag vet inte om jag kan säga att jag är så ny som dotter till Eva har jag varit med på det mesta genom åren! Redan som bebis var jag med på formex, dock kanske inte den bästa rådgivaren!

Hearted Tunic Odd Molly, 1895kr. Italiensk
skinnjacka 995kr. Jeans Odd Molly.


Jag älskar kläder, mode och allt som kommer därtill! Så nu ska jag inrikta mig på det här på Smultrongården! Kommer hitta på lite roliga grejer både här i bloggen och i butiken. Till exempel kommer vi att börja med klädkvällar, vi visar lite av det senaste från b.la. Odd Molly, Cream, och I Say medans ni har en mysig stund med lite tilltugg. Dra ihop ett tjejgäng och boka en eftermiddag eller kväll redan nu!




Visst är dom underbara?!? Hittade dom i Frankrike men vet ni, vi kommer få minst lika snygga om några veckor, spännande!



Här är en jätte fin italiensk väska i mullvadfärg. Sjalen kommer från Cream och har det otroligt bra priset 299 kr!

Nu till Höstmarknaden kommer vi att ha erbjudanden på Björk and Berries! Lipglosset smakar som godis, nästan lite farligt gott!

Imorgon är vi tillbaka med en ny outfit och annat roligt! Detta kommer bli super kul, vi ses snart igen! Kramar Hanna

4 kommentarer:

♥ Affi ♥ sa...

Snygg outfit! Stövlarna var ju nästan lite FÖR snygga. Vill ha!
Kram

Kallholmen sa...

Välkommen...vad tråkigt att vi är så lååååångt från er!
Men lycka till med er satsning, kommer att följa er på bloggen.
kram caro

LantlivsAnette sa...

Ohhhh så söt du är..himmel..och fina kläder !!
Det kommer att gå kanon bra med kläd försäljningen för dig !!
I morron visar jag min vita Odd Molly blus o länkar till er, kika in då !!
Ha det gott
Kraaam Anette

exklusivvardag sa...

Vad spännande, lycka till Hanna!