onsdag 7 oktober 2009

Ångest
Har jag.
En otroligt stor ångest.
Skulle tro att dom flesta vet hur det känns. Inge vidare.
Jag har en massa bilder som vi tagit idag.
Inte bara på dom svarta stövlarna jag lovade igår.
Nu har vi fått dom snygga ljusa med fransar också.
MEN
Jag känner att det går inte.
Kan inte skriva.
Måste se till att samla krafter någonstans och få ordning på tankarna.
Kände att den här Smultrongårdsbilden ger mig mycket positivkänsla.
I morgon är vi tillbaka och förhoppningsvis kan jag skapa något då.
Om inte - kan Hanna - det lovar jag!!
Hej så länge!
Eva

2 kommentarer:

Lillan sa...

Jag tror att det är dags för Dig att vara rädd om Dig!
kram
Caroline

Norregård sa...

Hej!
Jag tänkte skriva något om hur flitiga ni är med era inlägg!! Men det känns som att Du kanske tagit på dig för mycket...Jag sitter här i min fina Odd Molly blus som jag köpte hos dig i somras! Tänker på hur otroligt fin din affär är och att Du lever min dröm med en egen butik på gården! Jag förstår att det måste vara ett enormt jobb att ha eget. Skulle så gärna vilja men vågar inte...Vila!!!! Samla kraft i naturen, promenera.
Kram Malin