söndag 25 oktober 2009

Hej hej allihopa!


Har precis pratat med mamma och pappa! 25 grader varmt och sol lämnar dom kan jag meddela, känns lite så där när man tittar ut idag, varför är de inte sommar jämt?! Men de kanske inte skulle vara så kul.. Är ju så fantastikt mysigt nu när hösten kommer!





Jätte fin att till exempel ha julgranen i till jul!. Men nu är den perfekt för ett litet höstträd!

Dagens outfit:





Jag älskar min T88 buttondown från Odd Molly, tycker färgen är jätte fin. Vi har den kvar i rose, vit och blossom som jag har. Kostar 1295 kr.


Fina krukor i trä.



Imorgon får vi höra hur mamma har haft det! OCH glöm inte att vi ställde om klockan i natt! Kramar!

1 kommentar:

Lijna sa...

Ja, jag skulle aldrig vilja vara utan varken hösten eller vintern. De är nog favoritårstiderna :D