torsdag 1 oktober 2009

Jahaja, hur kul tycker jag att det är att vara med på bild...





...mellan en skala på noll och ingenting???

Men, men dom som bestämmer sa att nu var det min tur så det är väl bara att ställa upp...


Jag har min Mollykofta som är från ifjol. Men prick samma finns i år.

Jag har den både i rosa och blått, så himla skön. Lätt att ha till det mesta, om man säger så. Kostar 1 195:-.


Linnet under är det som Helena Christensen har i Mollyreklam. Jag bara älskar det! Har ett vitt linne under det linnet...haha, nu blev det mycket linnen! Kostar 995:-.


Byxorna köpte jag på ZARA i Monaco. Vår familj bara älskar ZARA butikerna. L får alltid tag på kostymer och skor där. Helt suveränt roliga grejer. Men de olika butikerna i olika länder ser riktigt olika ut. Mitt på stora affärsgator ligger kläderna huller om buller. Och vid Harrods är det hur snyggt o prydligt som helst. Och jisses, ni skulle sett i Monaco - FINT som snus var det! Men priserna alltid detsamma. Och för oss var det riktigt till och med billigt. Inte illa för i Frankrike är man inte vad vid det! 349:- för byxorna.


Sjalen finns på placet Smultrongården.

Kostar 699:- och är mullvadsfärgad. Ursnygg!


Söta silverhjärtan som ljuslågan speglar sig i locket. I LOVE YOU står det på dom, 175:-.



Det franska skåpet jag tog med på flyget sist... ja, just det - jag tog det i mössan!!!


En lååång & breeed angorasjal från Italien. Den är verkligen som en "plädsjal" att mysa riktigt med och sno om sig när det blir kallt. Och det blir det ju snart. Nej fel, och det är det ju NU. Eller hur! På lördag eldar vi igen!!! Om vi kommer ihåg hur man gör efter det här långa uppehållet...




Jättefina silverljusstakar för ett långt ljus. Dom är rätt tunga och hamrade.. Syns dåligt.

Jätte fina att ha på en bricka med mossa. Glasskålar med hållare som jag är så svag för. Man kan lika gärna ha goda matröror i dom som onyttigt godis! Som vi alltid har...



Fina, fina lyktan. Fin med ett stooort blockljus i.



Smått & gott nytt.



Gulliga gipshjärtan.




Tallrikshylla och fint skåp med ännu mer smått & gott på.

Idag har vi fått ännu mer att packa upp. Och fota, haha!


Lovar att visa så snart det hinns igen.

Jag fick nån kommentar nån gång att: kul att läsa din blogg... MEN kul om du visar lite bilder på saker istället för en massa bilder från Provence.


Och ja, nu har ni sett bilder på saker.

Och här kommer en endaste en bild från vackra Provence.

Håll till godo friends!Kram från alla Smultrisar:))

2 kommentarer:

annika sa...

Oj, oj så mycket fina saker du visar. Det mesta skulle jag ha användning för. Kul med skåpet som du har tagit med från Frankrike.Den sista bilden är bara underbar. Ha det varmt och gott!
annika

Lillan sa...

Vad kul att se Dig som fotomodell också, rätt åt dig!!
Jättefina kläder och saker, måste nog planera en resa till Dig snart!