lördag 3 oktober 2009

Lördagsfin

Riktigt helgfin är man i den här fina Mollyklänningen.

Hanna har den i almost black.

Finns i chalk också. Kostar 2 995:-.

Lika snygg till jeans.

Evas Favorit!!!

Ja det kan jag verkligen lova. Jag är ett riktigt fan av allt som fylls med mat, bakverk eller godis.

Så det här skåpet gillar jag skarpt! Köpte det i Stooorvik. Känner ni till det??


Min hemby, 20 mil norrut. Inte så stort som man kan tro...

Men hur mycket är som man tror??


Mycket fina möbler köper jag där i alla fall.

And the winner is:

Sofia från Lindesberg var det som vann det fina tråget med en massa godsaker i som floristen Sandra gjorde.

Men Sofia fick förhinder och skickade mamma att hämta.

Jag ser att bilderna blir riktigt dåliga. Tror att det är nån inställning som ska göras på kameran.

Ska försöka fixa det eller göra slag i saken och köpa en system. Kanske, kanske...

Här började dagen riktigt bra. Kallt men med stor förhoppning till hög, klar luft med mycket solsken.
Så blev det inte...
...regnet det bara öser ner...
Well, well det är ju det här som är så dryyygt tycker jag.
Jag skulle gärna stå ut om det vore höst, kallt o klart till april. Men detta gråa, mörka dassiga
BLÄÄÄÄ - visst, mysigt nån gång - men kära nån - det är inte nån gång - det är FÖR OFTA!
Ger er en bild på den fantastiska staden St Paul de Vence. Där är det 27 gr nu när jag googlar vädret. Hmm...
Nej minsann, det är bara att elda så det knakar i spisar o tända mängder av ljus!
Visar i morgon ett så fint arrangemang vi gjort av nya krukor, ljus & blommor.
Mys på framför brasor & ljus nu!
Kramar Eva

1 kommentar:

KLARA LAVENDEL sa...

Gud vad talande det blev att se den bilden och den beskrivningen!!! Det är milt talat ett riktigt ruskväder och... så är det ju nästan jämt under den tid vi har framför oss här i Sveriges land. Det finns en del fördelar med vårt land, men vädret...nej, där blir det svårt. Ha en fin helg ändå! Kram ingela