fredag 9 oktober 2009

Padda, kabelutsättning, gjuta platta eller torpargrund... hmmm



Detta kommer att vara min vardag en låååång tid framöver.

Bara att göra som Tompa:

Gillalalalaläget!!





Vi har fått in bokstäver igen. Så ni som behöver - precis NU finns hela alfabetet.

Den rosa sjalen har förstås Hanna beställt. Kostar under 300:- trots att det är en erfurt.


Kära nån, är hon lite sjalgalen, eller??

Kanske bara jag som inte hänger med riktigt, man kanske behöver 18 att byta med??



Härligt porslin som kommit in.





Den här tjusiga jackan finns att inhandla hos oss.


Inte lätt för våra kunder ute i landet att veta att vi har den. Tyvärr har den helt missats på hemsidan. Kommer att läggas in nu under helgen. Den finns i chocolate och almost black.


Container har dessvärre inga bilder på sina kläder så vi kommer att fota oss själva så ni får se vad som kom i festkollektionen.

Det här är nederdelen på tightsen. Finns även i turkos.

Vi fotar resten i morgon så ni får se en helhet.

Ha en härlig fredagskväll!

Jag är i målartagen så jag fortsätter med det framför tv:n. Musikälskare som jag är njuter jag av Dobidoo, hoppas det är några roliga medverkande!

Tjingeling!

Förresten, vart tog Hanna vägen?? Läge för henne att göra nästa inlägg, eller??

3 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Åhhhh, så mycket fint du fått in....älskade de små porslinskronorna.....såå söta!

Ha en bra helg nu!!!
Kraaam Annemari

Anonym sa...

Vad kostar den rosa sjalen?? Hur fin som helst....

Mvh Mika

Norregård sa...

Vilket fint porslin!!
Kram Malin