måndag 12 oktober 2009

Vänner
När vi flyttade till vårt hus hade jag inga som helst förväntningar på att hitta några nya vänner. Vi flyttade ju bara 4 km från vårt förra hus så det kändes inte så dramatiskt. Man kunde liksom ha allt man hade innan kvar.
Men det skulle visa sig att jag hade en sån fantastikt otroligt makalös tur att hitta en av mina allra bästa vänner bara några minuter från vårt nya hus.
Hon heter Gunilla och jag är så otroligt tacksam att våra vägar möttes. Jag tror ju att möten är menade och så känns det verkligen!
Idag kan ni se min gulliga Gunilla i Tinas Cookalong.
Hon och hennes man David har blivit bjuden av deras goda vän.
Ska bli såååå kul att se, hihihi!
Jag tycker dom är jätte tuffa som ställer upp. Hjälp va läskigt!!



Jag måste publicera nu - som ni vet är jag i Linköping.

Bloggar i bilen o batteriet piper... Återkommer när el kommer...

Här är Hanna i kläderna som jag gillar så mycket! Den blå koftan som vi visat förut plus kjolen som är lite lagom bohemisk.

Det gillar jag!

FÖRSTA SPADTAGET, WOW!!!!!!!!!!!!

Det känns helt grymt roligt! Men faktum är att det inte känns så stort.

Nu är det färdiggrävt och hålet ser väldigt litet ut för att få plats med det jag hade tänkt...

Jag får väl kanske tänka om.

Tomten är ju inte så stor och inte Smultrongården heller så det får ju inte bli att se tokigt ut.

Hur som haver, det blir säkert bra. Ja, bättre blir det ju i vilket fall, haha!

Aldrig mer isklubbor till fötter på arbetsplatsen!!

Självklart fotar jag under hela bygget o visar - för er som vill se.

Tjing tjong Cookalong!!!

Kom ihåg det kl 20 ikväll:))



2 kommentarer:

Anonym sa...

Gissar att Gunilla shoppat kofta på Smultrongården!

annika sa...

Var ju tvungen att titta. De var modiga som tordes sitta där och se så naturliga ut. Det var trevligt men man undrar ju hur mycket som är spontant???
Härligt att det är igååååång!!!
annika