söndag 29 november 2009


1:a Advent

Ny ljuslåda, 249:-


Idag myser vi. Dricker glögg & fikar.
För ovanlighetens skull har jag redan tagit in en liten gran och satt belysning i. Så fint!
Vi ska fira jul norröver så nu ska vi se till att ha jul riktigt länge hemma innan.
För efter tror jag den försvinner rätt snabbt i år.
Vet ni vad, mina föräldrar kom med en stycke spegelleverans i dag, yes vad kul!
Den var lite mindre än jag tänkt mig men det blir nog bra ändå. Ska se till att måla den snabbt nu. Fotar och visar snart.
Nu ska vi äta en riktigt god adventsmiddag (hoppas jag...) och sen blir det glass med björnbärssås till El Classico. Då bänkar till och med jag mig framför tv:n.
Hoppas det blir en kanonfotbollsmatch. Och förstås, att våran Zlatan vinner:)))))
Kramkram hela dan från mörkaste mörka Närkeslätten

2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fin advents låda !!
Tänk att det redan är första advent, sååå mysigt, här drack vi också glögg i går..och fikade..
Ha en fin dag
Kraaam Anette

♥ Sanna ♥ sa...

Den lådan vill jag också ha så fin!!! Hoppas att ni får en mysig vecka ska genast gå till er butik
KRAMISAR