söndag 22 november 2009

Ett litet snabbt inlägg så här mitt i julmarknaden! Men jag var tvungen att smita in och berätta att träsko bootsen har kommit! ÄNTLIGEN är dom här! Ohhh så fina dom är!! Verkligen precis lika snygga som man ville och trodde, ingen kommer att bli besviken! Kommer att kostar 1195 kr. De svarta har vi hemma nu och de bruna väntar vi in i veckan!
Lite från Smultris!

Massa nya smycken har även kommit in! Julfint halsband i vinrött för 269 kr.



Armband i sammet, kostar 179 kr.


Nej nu måste jag springa ut med en nybakad kanelkaka och en saffranskaka! Ha en riktigt mysig sändag!! Kramar Hanna och alla andra här på Smultrongården :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej !
Vi var och fikade idag hos er och vi åt en så god kanel kaka! Kan jag få receptet, det vore snällt!!!????
Vilket mysigt ställe Smultrongården är, toppenfint, jag ska rekomendera det till mina vänner!
Hälsningar Marita från Hallsberg

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Va kul de låter när du hinner ett litet blogginlägg mellan kakorna.
Härligt! Lycka till med julruschen. Hade det inte varit så långt hade jag kommit på besök!
Carin i norra Sverige