lördag 7 november 2009

Snart är det dax....
för julmarknad. Tjohoooooo!
Åååååhh vad kul det ska bli!!!!
Jag är galet förtjust i julens förberedelser. Älskar att förbereda och pyssla. Gissa om man får sitt lystmäte tillfredställt på jobbet... Här kan man freaka helt i julgrejer. Mycket trevligt!
Fick precis annonskorret som ska gå i en tidning.
Den här veckan börjar vi förberedelserna för att vara riktigt färdiga nästa torsdag.
Eftersom både Hanna & jag gillar att baka har vi bestämt att vi kör kakbuffé varje fredag fram till jul. Vi har även kommit fram till att vi håller öppet fredagar också.
Så nu går hjärnan på högvarv med hur vi ska göra med alla julsaker (som faktiskt en del kom in redan i augusti...!) så himla kul att fixa allt.
Men återigen önskar jag mig:
Flera timmar på dygnet, för allt kul som finns att göra.
Ha en skön & bra lördag kväll,
Kramar Eva

5 kommentarer:

Gypsy Purple sa...

You have some nice posts on your blog!

Norregård sa...

Hej! Åhh, vilket roligt jobb Ni har!! Packa upp alla dessa fina saker och kläder! Stressigt oxå kan jag tro! Ha det bra!
Kramar Malin

exklusivvardag sa...

men oj vilka söta tomtar, synd man inte bor närmre...

♥ H mitt i livet ♥ sa...

Inga Calouboots i sikte? *längtar*

Camilla på trädgårdsliv & Design sa...

Annonsen blev ju bra med tomtarna ;-)