lördag 12 december 2009

Det kom ett kort...



Som jag verkligen inte blev speciellt glad för!



Kryptiskt, mystiskt, ja i största allmänhet fick jag en creepy känsla när jag läste det.



Det kom för drygt 3 veckor sedan.

Veckan efter fick vi ett till.

Visar det i morgon. Så får ni hållas lite ovetande - precis som vi fick.

SNÄLLA, ni som läst och sett det här mysteriet, avslöja inget här, tack!
Jag kan säga att jag är utrustad med fantasi som räcker och blir över! Vilket innebar att jag fick för mig både det ena och det andra. Ojoj, ni skulle inte vilja ha bott i mitt huvud under den här tiden!! Men som sagt - fortsättning följer... tyvärr..??!


Nu planerar vi för våren!!


Jag har hittat en ny leverantör på textilsidan. Jag som ääälskar tyger & gardiner har MYCKET svårt att låta bli att inhandla...
Det blev ju ingen vidare till ordning i gardinboden i somras, det gör ju att det bara kan bli bättre till denna... Vi har ju ett rum innanför där som även det kommer att tas i anspråk till möbler & tyger. Så det blir nog bra. Ja, bättre åtminstone...

Nu har vi börjat planera livet efter detta. Ja det slutar ju liksom inte nu i och med jul.

Tvärtom!! Våren och sommaren är ju den längsta perioden så det är jätte kul att planera för det.
Håll med om att det är svårt att säga nej till dom här sötingarna. Jag kunde i alla fall inte...

En ljuuuvlig rosa!

Prickar & ränder. Det förgyller liksom livet på nåt vis.

Nej minsann, nu måste jag hjälpa till att packa upp nytt. Tack o lov kommer det nya grejer var och varannan dag så vi får lite förändring hela tiden. Mycket kul!!

Caroline bakar så för er som tänkt er en fikatur har rykande färskt bröd av vänta.

Ha det gott & hej på ett tag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vad gott med nybakt fikabröd.
Jag och min mamma var hos er och fikade för några veckor sedan, supergott och mysigt. Vi åt en kanelkaka med lingongrädde som var sååå goood,kanske du skulle vilja dela med dig med ett litet recept kanske, snälla?
Ha det så gott i julstöket
Kram Helen