torsdag 3 december 2009


Friday Special:


En alldeles nyinkommen tunika från Cream.

Ord pris 699:-

Det extremt suveräna fredagspriset är 495:-.


MEN det är endast till för er som läser bloggen, så ni måste uppge att ni läst det.

Kommer inte att stå något i butiken till de övriga kunderna.


Det här blir alltså en typ medlemsgrej för bloggläsare.


Viktigt är också att veta att det ENDAST GÄLLER UNDER FREDAGEN.


Självklart skickar vi till dig som vill.

Frågor ang blusen svarar vi på tel 019 222 555. Inte alltid säkert att vi läser mailen hela tiden.


Tunikan är riktigt fin med arbetade detaljer fram.




Humanityband snyggt ihop med pärlor och stenar.




Här kommer en riktig närbild på en till av de gardiner som kommer typ i jan/feb.


Det här mönstret är så vansinnigt fint tycker jag.

Min avslutningsklänning i 9:an hade liknande mönster. Åååh vad fin den var! Åååh vad jag grät!

Ja, inte för att klänningen var fin förstås, haha!


Tyget var dock betydligt tätare vävt än detta.

Nix pix, återigen en låååång arbetsdag är till ända.

Nu ska jag sätta mig i soffan & se om det är nåt på tv.

Vill bara meddela att Pernillas jul missade jag förstås. Synd. Kanske går att se i efterhand.

Spännande nu att se hur vår nya typ av marknadsföring går...

Hej så länge!

Kram Eva

2 kommentarer:

♥ H mitt i livet ♥ sa...

Spännande upplägg :) Du kan nog se Pernillas jul på web:en,gå in på den kanalens hemsida så hittar du det oftast under något som heter typ svt play osv...Lycka till! Hoppas vi ses idag :)

LantlivsAnette sa...

Gomorron på er !!
Du är nog ute och eldar nu..får upp värmen i Smultrongården, vad mysigt med kak buffe idag !!
Ohhh så fin blus, och tyget...himmel alltså så vackert..
Har du hunnit kolla upp de där Odd molly plaggen som jag mejlade till dig, de som jag var intresserad av ?
Ha det gott o fika mycket idag
Kraaam Anette