onsdag 2 december 2009

Våren är här...




Nej, verkligen inte. Men jag har varit inne i vårprylar i drygt 5 timmar idag.

Inget jag var särskilt sugen på men ska det bli några nya grejer till en butik måste sånt göras.
Jag myser helst ute i butiken nu när julstämningen är i full gång. Speciellt idag när minusgraderna for ner till 10 och det var frostigt och vitt på backen.
Men, men ingen julstämning idag - dock blir det en massa rara, söta gardiner snabbt efter jul.
Så det var ju skönt.
Vi måste fixa till det här med tyger och gardiner. Inget bra system nu. Kom på idag, kanske skulle det bli bra i Mollyrummet? Vem vet? När utbygget är klart kanske vi vänder upp & ner på det mesta...



Visst är det hur gulliga gardiner som helst!?

Tack!

Ni som var så gulliga och kommenterade gårdagensinlägg.

Jag förstod väl att ni, polare i bloggvärlden är på samma linje.

Känns skönt att veta.

Flera har kommenterat i butiken idag också. Så himla skönt att så många tycker lika.

Vi kanske är på väg att skapa en trevligare värld trots allt - vi har ju fantastiska möjligheter:))

Kram på er, jag ska försöka komma ihåg att titta på Pernillas jul ikväll.

Tycker hon är så mysig. Hoppas på ett bra program.

Tjing!

1 kommentar:

LINDA sa...

Hej Eva!
Ville bara säga att jag håller med dig FULLSTÄNDIGT ang föregående inlägg, tänk att det finns såna surisar...(är själv lite utsatt, vet ej om du märkt):( Men det är ju som sagt bara till nackdel för den som är negativ. Bättre o va glad o trevlig, som vi är, eller hur!!:) Måste komma ut till dig nån dag! Hörde att ni besökt Anna häromdagen, mmmmm säger jag bara!!
Ha det bra,
Linda i Nora