lördag 9 januari 2010

And even moore goodies...

Ett endaste plagg klarar jag av att visa från det som kommer till oss. Inte mycket men tiden är knapp. I natt åker vi till Frankrike så jag har lite att dona med.
Igår när jag skulle boka bil funkade det inte för det var ett nr som saknades som jag fick idag...
När jag skulle boka idag bidde det inget för vi hade verkligen fullt upp i butiken hela dagen.
Helt otroligt med tanke på vädret... hur är det bara möjligt???!!!???
Jag ska inte börja och delge er min åsikt om kyla, det gör ingen människa lycklig och det vill ni ju vara - eller hur:)
Hur som haver - mor o jag blev utan bil. Vi får ta bussen upp till Vence.
Det är väl det enda som är billigt därnere känns det som. 1 euro kostar det - hur attans långt som helst... otroligt! Jaja, bara att sätta sig på bussen.

Här är vår annons som kommer i Lantlivs nästa nummer.
Humanityarmbanden är de nya urläckra. Så attans snygga! Kommer i slutet av januari.
Nej minsann, då är det dax att börja packa.
Hanna panna vattenkanna tar nu över rodret.
Ska gå igen o kolla om jag kan få internet i studion. Nu när maken inte är med kanske man skulle passa på när ingen stoppar:))
Jag sänder nog över nån bild om det är nåt jag tror ni gillar, kära vänner!
Ha det nu allra allra bäst och jag håller tummarna för att kylan släpper.
Bamsekramar
Eva


1 kommentar:

♥ H mitt i livet ♥ sa...

Ha det nu helt underbart i Frankrike!!!Jag ändrade annonsen för Smultrongården i min blogg till den här nya bilden, hoppas det var okej? Kramis