lördag 16 januari 2010

Earth, pink and white
Vilka fantastiska färger! Har nu plockat upp all Braez, vilka färger. Ringde till mamma och nästa grät. Jag vet det låter helt sinnessjukt men jag blir verkligen helt överväldigad när det kommer in grejer som bara passar HELT perfekt och som man bara vill ha allt av! Jag vet jag är en sucker på speciellt kläder men känslan av att ha något som man verkligen känner sig fin i går inte att beskriva. Tycker jag! Klantigt nog glömde jag min kamera hemma hos mig så det blir tyvärr ingen outfit bild men den som väntar på nåt gott... Imorron tänkte jag visa en kofta antingen i pink eller earth med en tunika under. Underbar kvalité på Braez, precis som jag sa igår om underklänningen. Är som luft!
Priser på kläderna från igår: Vita klänningen/tunikan 1749 kr.
Klänning/tunika i färgen earth 1439 kr och underklänning i vitt 399 kr.

Vi har fått leverans från Calou så nu har vi bootsen i alla storlekar igen, både i brunt och svart. Även svarta träskor i lack med knyta kom fick vi hem så nu är storlekarna påfyllda.
En klassiker här på Smultrongården, 795 kr.
Idag har vi haft riktigt varmt här ute på Smultris, har inte ens haft jacka och sockor! Måste säga att det lite varmare vädret är välkommet!
Ha en riktigt trevlig lördagskväll :) Kramar!

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Gillar verkligen träskorna och ett par såna hade gärna fått flytta hem till mig, om jag inte varit så snål mot mig själv ;-)

Kram Mia