lördag 2 januari 2010

Ett sånt sött litet pottskåp

I onsdags sålde vi det vita pottskåpet som jag tyckte var så fint.
Som tur var hade jag det här i förrådet.
Köpte det till Adam som skulle ha det som nattduksbord på sitt rum. Tänkte måla det svart.
Men det är inte på G än. Så om någon skulle vilja ha det är priset 1 495:-.
Det finns en till knopp till lådan.
Vi har fått in så söta lyktor. Lite orientalisk stil på dom.


Gillar dom skarpt! Dessvärre har jag glömt priset på dom. Har för mig att dom inte är dyra.




Skulle ta en bild när dom hänger uppe. Men det blir motljus och eftersom jag inte har öppnat fotoboken ännu vet jag inte hur man gör då. Men det kommer!



-10 grader = perfekt bandyväder enligt maken:))

Just nu springer han omkring och rekar bandyutrustning till i morgon bitti. Mmm, vilket väder mumlar han hela tiden... kära nån!

Mig roar det måttligt. Visst är det tur att det finns olika intressen!
Bandy tillhör icke mina!!!

Minsann, dax att fixa käk. Igen.

Ha en skön kväll hörrni!
Hoppas att det är nån engelsk härlig serie på nån kanal. Har noll koll på tv:n men alltid är det nåt super som passar. Igår såg vi på Buffy St Marie. Wow!! Såg ni det? Sååå bra.
Vilken energi hon spred. En kvinna att bli lycklig av!
Helgkram från mig igen:)

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Bandy är inte det jag heller tänker på när vädret är som det är.. Vackert men ut på isen med en klubba, näää.. Men en massa annat mysigt kan man ju göra i detta vackar vinterväder :-)

Njut av din kväll..

Kram Mia