torsdag 21 januari 2010

Jissesjissesjissesjisses Amalia, I´m so thankfull!!!


Allt på bilden kommer in till Smultris - förutom tavlan.
Ni ska bara se den underbara prickiga asken - sååå ljuvligt underbart fin!! Men det är inte det enda...
Nu lovprisar vi färgernas återkomst!!
För vaddå, tänker ni. Jo, för att jag går fullständigt i spinn när mitt arbete kommer till inköp och Formex mässan.

Ok, inga stora revolutionerande nyheter, precis som jag antog, men vad förväntar man sig egentligen???
Jag är kanonnöjd!

Så makalöst mycket snyggt vi beställde!!!!

Grymt roligt tycker jag att känna en sån grym passion för sitt jobb. Bara det att se lite nya grejer, tänka sig dom i sin butik. Planera och senare gå till handling. Köpa in vår och sommar, det känns som att den kommer tidigare i och med det. Och ni vet ju vad jag tycker om det... haha, gärna vår, sommar och höst året runt om jag får bestämma. Ok, vinter 3 veckor går bra. MEN INTE ETT MÖRKER I ETT HALVÅR!!! Blä!!!


Nejminsann, nu kör vi in våren, välkommen välkommen kära vän:))

Camilla har bundit ljuvliga tulpan buketter idag med fina vaxblommor och blåbärsris.

So nice!

Våra underbara leverantörer är så snälla så dom kör iväg våra ordrar direkt så första lev. får vi redan i morgon. HELT underbara är dom! Sen fylls det på hela tiden. Kuuuul!


Kul har det också varit att träffa en massa kollegor från hela Sverige, jätte skoj till och med!


Och flera kunder har vi träffat också, skojigt värre.

Inte nog med skoj....

Fotomodell - dock inte i Mollysherrkläder...

Jag hade fått mail från Odd Molly när jag satt mig i bilen. Om herrkollektionen.

Kan säga att jag är så jäkla nyfiken att jag går snart upp i limningen...

Nu kommer jag in på deras hemsida men gissa vad, då funkar inte access coden!

Jag blev så galen så jag ringde efter 21.00 till min Mollysäljare, men hon trodde inte att dom släppt bilderna än... ok, bara att vänta vidare.

Gillar vi det (läs maken...) tänker vi faktiskt ta in en del.

Jag menar, dom killar som följer med er tjejer till oss, kan väl bli glada om det finns nåt för dom, eller hur??

Dock känner jag att det inte blir jag som är inköpsansvarig på herr, hihi...

Nu har vi stannat på McD. Har ni smakat deras veg alt? Om inte - låt bli, uäää!

I love MAX! Så himla bra veg. Men, men finns ju knappt nånstans efter vägen. Dax att käka, 22.30. Ingen bra tid va, men nåt måste man ju ha.

I morron bär det iväg till mässan - igen. Men då med nytt manligt sällskap. Trevligt.

Först måste vi bara hinna hoppa i säng.

Godnatt till er som kommit så långt...

2 kommentarer:

Maddie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna och Lotta sa...

Hej Eva!

Hoppas att alla inköp på mässan gick bra? Ville bara säga att det var jätteroligt att träffas=) Det är ju otroligt att man är i samma monter vid samma tid när mässan är så stor. Lycka till med mat och bak ideén och herrkollektionen.
Herr Larsson hälsar=)
Kram på dig
//Anna