torsdag 14 januari 2010

Vårnytt från I Say



Man kan ha den både uppknäppt som en jacka och som en tunika/klänning som jag har på bilden. Jätte fin med mönster inuti luvan. Kostar 799 kr. Jag har på mig storlek 36 på bilden. Kommer komma in MASSOR med fint från våra andra märken; Creme, I Say, Container; Braez, och Branting har redan kommit. Vi har mycket mycket mer kläder än Odd Molly, vilket kanske är svårt att veta eftersom det bara är Molly som ligger ute på hemsidan. Vi jobbar med att få in alla märken på hemsidan... Går sakta men säkert framåt!


Glömde igår att berätta att de "vanliga" Humanityarmbanden kom in så nu finns de åter i alla färger. Svart kan dock redan vara slut, inte helt säker.
Mamma har med sig systemkameran så bilderna blir inte kanon men bilder blir det iaf!


Imorgon ska jag visa något helt underbart fint som kommit in! Spännande, spännande, spännande!!! Nu ska jag äta lite mortötter med dipp :) Kramar!

1 kommentar:

n o r d i n g å r d e n sa...

Snygga kläder och söt modell!! Ha ett rikigt bra nytt år Eva!!! Mari.