lördag 30 januari 2010


Vårnytt!


Trots att vi idag kunde läsa -21 gr har vi faktiskt varmt. Vi hade en sen grupp i torsdags och det var så varmt att alla var rödkindade på Smultris. Inte vanligt.
Direkt igår morse kände jag på mig att det skulle bli okristligt kallt igen. Så för att behålla den goa värmen eldade jag hela dagen. Till sen natt. Och det lönade sig, vi möttes av värme i morse, TACK!!! Ser ut att bli en riktigt fin dag:)


Här har vi gjort en ny miljö. Riktigt fina stolar till RIKTIGT BRA PRIS.

2 595:-/st. Även gardinerna är nyuppsatta. Tyvärr har jag missat priset. Meddelar om nån undrar. Jag sätter ut priserna på gårdagens kläder nästa gång. Jag lovar - det kommer fler klädbilder.

Här på stolen en fransk pläd. 795:-.

Ljuslyktan som hänger ner kostar 495:- och ger ett jätte läckert sken.



Vi har även fått in dom beige muggarna igen, för 30:-.


Vad är nu detta??
Minsann, minsann har vi inte fått en produktbild från Cream.
Och fler blir det.
Den här jackan är i mitt tycke riktigt, riktigt fin. Jätte härlig färg.
Jag tror priset är 1 295:-
Har även kommit en annan modell i beige.
Vet ni vad, nu ska jag ta och baka lite.
Kunder som kommer idag ska faktiskt kunna få fika med nybakad kaka.
Har varit lite dåligt med det på sistone. Jag har tyckt att det varit för kallt att sitta däruppe & fika. Men idag när det bara är -21 är det väl läge, eller hur...
Mycket soliga snöhälsningar Eva & C/o

2 kommentarer:

Design A Cake sa...

Vilka härliga inredningsbilder du bjuder på idag. Dessutom kaffe o hembakt till dina kunder, det är kundvård det - inte vill såna som jag ha ballerina inte :-).

Lycka till med dagens försäljning!

Photo by Maria sa...

Huuga.. -21!! Vi har -11 och det tycker jag är kallt..

fina bilder i vanlig ordning.. Lampan som hänger ned tyckte jag om..

Kram Mia