fredag 5 februari 2010

Bikette Denim Jacket

Men alltså, hur rätt är det inte med jeansjacka??! Sååå snyggt!

Snyggt till lite alldaglig klädsel, till snyggbyxor och jag tycker jeansjacka är outstanding till finklänningar! När man inte riktigt vet vad man tar på sig på sommaren utanpå en snygg klänning då blir det alltid jeansjacka för mig. Jag kan tycka att varmare plagg att komba till klänningar inte är helt lätt alltid.

Men, snälla nån, ett miniminimini problem, hur länge har vi så varmt att man går i tunnklänning?? Inget problem här i Dylta i alla fall...

Om ni bara visste vilken julafton jag har här nu, wow!!

Provar mig igenom alla styles vi fått, verkligen hur kul som helst. Med olika kombisar etc.

Här är de styles som kom idag:

200 kettle coat, rouge

256 suiteheart minigown, rouge

261 remix blouse, indigo

185 sugar trouser, alm black

278 Darcy purce, powder

277 Darcy bag, powder

178 Print tank, white, alm bl, red

242 Dudette long tank, grey

248 livingloving dress, lite powder

585 Bikette denim jacket

Ser kanske inte så mycket ut, men gissa om det blir mycket med alla sorteringar i storlekar.

Så vi har lite att märka nu, och riktigt mycket skojsig inredning som vi packar upp i morgon bitti.

Vad säger ni om snygga Gudrun på dansgolvet, läcker eller hur??

Claudia är min favorit också. Och förstås lilla Molly, så söööt. Mycket trist att duktiga Agneta är väck.

Nu är det Sauk. Spännande!

Skön fredagkväll på Er

Kramkram

Inga kommentarer: