måndag 15 februari 2010

Grandmas coat #20




Har ni lagt märkte till denna underbara färg!? Satt och kollade igenom Mollykollektionen (för hundrade gången!) och jag måste bara säga att denna i lite powder verkligen är underbar! Tänk er nu till våren med ett par ljusa-slitna-jeans och en enkel vit t-shit! Oh vad snyggt!

Det har varit lite dålig uppdatering från mig på senaste tiden.. Det är verkligen jobbigare att plugga än jag trodde. Eller jobbigare är fel ord, mer tidskrävande är bättre. Alltid massor att läsa. Känns ibland som jag skulle kunna läsa 24/7 och ändå ha lite kvar! Men jag trivs dock jätte bra så jag ska inte klaga! Nu håller vi på med marknadsföring, roligt eftersom det är lätt att relatera till "verkligheten". Saknar såklart att jobba, få träffa kunder och jobba med kläder som jag älskar men det är tur att det finns lördagar och ibland är jag ledig ons och tors.

Denna vecka ska jag åka ut till Smultis på ons eller tors sen på fredag ska jag och Helena åka upp på modeveckan! Riktigt riktigt spännande!

Nu är det tillbaka till boken som gäller! Ha en mysig kväll :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Roligt att du visar just den. Har tänkt ringa i några dagar för att fråga om du har den hemma i st3.
Den är så fin och tror att den skulle passa utmärkt till mig.

Med varma hälsningar
Eva Solid

Anonym sa...

I'm really loving the theme/design of your website. Do you ever run into any web browser compatibility problems? A handful of my blog readers have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Safari. Do you have any recommendations to help fix this issue?

Check out my web page - jackpot 6000

Anonym sa...

Good wаy of dеscrіbing, аnԁ
pleasant piеce of writіng tо obtain dаtа abоut mу ρreѕentation subject
mаttег, which i am gоing
tο cοnvey іn instіtutіon of higher educatіon.


Fеel free tо vіsit my ωebpаge: nummerupplysningen.se

Anonym sa...

Fantastic beat ! I would like to apprentice while you amend your website, how could i subscribe for
a blog web site? The account aided me a acceptable deal.
I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear idea

my page; play jackpot 6000

Anonym sa...

ӏ blog quitе often and I really apprеciate
your content. Τhe агticle has really peakеd my interеst.
I'm going to take a note of your blog and keep checking for new details about once per week. I subscribed to your Feed as well.

Here is my site - nummerupplysningen

Anonym sa...

Its like you read my thoughts! You seem to know a lot approximately
this, such as you wrote the guide in it or something.
I believe that you just can do with some percent to drive the message house a bit, however instead of that, this is fantastic
blog. A fantastic read. I'll certainly be back.

my blog ... play slot :: ::