söndag 7 februari 2010


I Lantlivs nästa nummer....

kommer reportaget som Magdalena och jag gjorde hos Anna och hennes familj i Nora. Anna har samlat antika saker sedan tidig tonår, så det finns hur mycket fint som helst att vila ögonen på. I lovet it!

Ni som inte är prenumeranter, köp Lantliv och njut. Finns troligtvis en massa annat fint som vanligt...:))
Livingloving
Hade totalt glömt hur GRYMT snygg den här klänningen var.
Helt klart blir den en av mina favoritklänningar i sommar.
Sitter så kanonsnyggt! Dock måste man förstås ha ett linne under, haha...
Kommer absolut att få följa med till Dubai.
Här en bild från creeken. Ett av mina favvoställen. Älskar atmosfären där. Känns som man är lååångt tillbaka i tiden, just där.
Här tar man båten från Electronic Souken till Guld Souken.
Och vet ni, jag ska faktiskt åka dit och köpa en ny vigselring.
Gjorde ju det för tre år sen också, men var lite för snål då.
Nu åker vi tillbaka och köper den jag tyckte var snyggast. Säkerligen finns nåt liknande, för just den lär ju inte vara kvar. Jag ska fota därifrån, har man inte varit där tror man inte det är sant hur mycket äkta smycken det kan finnas på ett och samma ställe, helt utan larm... galet för oss här!
Tycker ni det låter galet att byta vigselring?
Tycker inte jag. Byter hellre ring än man när jag vill ha förändring, hihi...
Moskén efter Jumeriah Rd. Vacker som i en saga

Lustigt (eller olustigt...??)


när det dyker upp kameler istället för älgar på vägarna.

Stora djur båda två. Lika men olika.
Snälla Tiina ringde igår och sa att vi får låna en bil av dom när vi kommer. NICE.
Redan nästa söndag. Oooohhh, vad kul det ska bli!!!


Såg att Dolph Lundgren fick bra kritik på melodifestivalen igår. Kul. Gillar honom skarpt efter framträdandet hos Skavlan!

Vi var borta igår så ikväll blir det min nya favoritsysselsättning: svtplay med datorn i sängen.
Hur BRA och KUL är inte det?? Guld för oss som alltid missar att både titta på och spela in!!


Vi fick en supergod pizza när vi var borta igår.

Snälla Carina lovade att maila receptet.
Det var verkligen nåt nytt att prova för vår pizzaälskande familj:))
Har ni samma väder som vi idag?? Isåna fall kan jag tro att det blir många promenixer runt om i landet, vi drar iväg nu.
Tjing på ett tag,
Eva


1 kommentar:

Design A Cake sa...

Söt klänning, bra för dig att det räcker med ett linne under :-).