söndag 21 februari 2010

Sol, sol, sol!


Ohhh, vad skönt det har varit ute idag! Jämför man med igår är det nästan som att åkt till en annan planet... Jag fastnade med bilen 4 gånger, fattar ni 4 gånger?! Sista gången trodde jag att jag skulle bryta ihop men nu har jag iaf fått in lite teknik. Kan meddela att man snabbt som bara den ska lägga i tvåan, då spinner inte bilen lika mycket och det är lättare att komma loss. Det var som att åka skidor igår på vägarna, så sjukt mycket drivsnö!

Jag jobbar med mailen, svar kommer!


Livingloving dress, 248

Denna har nu kommit in i lite blue, jätte fin! Har den som ni kanske redan vet sedan tidigare i lite powder.

Har precis ätit jätte god bakadpotatis med en röra av oliver, soltorkade tomater, lök, tomat, gräddfil och lite kryddor. Mycket mycket gott, något jag kan rekomendera!

Nu ska jag återgå till mailen kära läsare! Kramar :)

3 kommentarer:

Design A Cake sa...

Vilken supersöt klänning, känner genast att det är värt mödan att gå ned "de där" kilona för att kunna ha en sån i sommar. Så romantisk är den!!!

Anonym sa...

Kan starkt rekommendera en fyrhjulsdriven bil..... /C

birgit sa...

Har du recept på röran till potatisen. Kan man få mån tro?