torsdag 29 april 2010


Grattis Camilla!!!



Idag är Camilla ledig för hon fyller


30 år.

En ålder väl värd att fira. Enligt Camilla första steget till Tant.
Är det verkligen så??
Det måste innebära att jag många gånger om redan är Tant...
Hmmm, kanske det kanske;)



Här har vi då orsaken till behovet av motion igår.

Camilla (precis som Helena) är en fena på att baka & bjuda sina arbetskamrater på helt makalösa kaloribomber. Ååååååhh, milda makter sååååå gott!!!

Det var passionsmousse med en ljuvlig choklad/kolakaka till.

Man blir rätt sugen att ta tag i bilden och stoppa i munnen...

Speciellt jag som inte ätit frukost än.


Här har vi några söta ljuslyktor.

Det behövs bara en liten lykta för att piffa till och få lite nytt hemma.

Ljus förgyller verkligen tillvaron.

Nu till nåt helt annat.

Vad säger ni egentligen om stackars Madeleine som vräks ut i alla medier.

Såg precis ett inslag om henne och Jonas från amerikansk tv. Ojoj!

Alla dessa karlar som genom tiderna genomsyrat medierna med sina otrohetsaffärer. Vad tycker ni egentligen??

Tiger Woods, Jesse James, Michael Douglas mfl = sexavvänjningsklinik.

Jaha?? Av vänjnings klinik??

I min värld stavas det med sju bokstäver

R E S P E K T

Ok, dom har säkerligen problems MEN tror ni på fullaste allvar att dom är sjuka!??

Nja, det är nog ett och annat som stigit dom åt huvudet har jag på känn.

Snygga brudar i mängder, uppskattning och massor av uppmärksamhet.

Egot står i centrum så det knakar.

Svårt att låta bli det man borde låta bli... brudar som söker mediauppmärksamhet, enkel match med lättlurade män.

Ska vi tycka synd om dom att dom är "sjuka"!??

Killuslingar ta ert ansvar och erkänn att ni har världens största Ego som måste smörjas hela tiden. Kom ner på jorden till oss andra & lev med era familjer och visa dom det alla medmänniskor skall ha: Respekt!!

Sorry, för min lilla upphettsning...

Men ni vet att jag inte gillar beteenden som är ILLA och som får stora konsekvenser. Jag vill inte att mina barn ska växa upp och tro att man kan vara som ett SVIN sen bara sätta ett namn på det, gå till doktorn och sen komma undan. Uuuääcck, äckligt & fel!



Nu ska här bakas & packas upp nytt igen.

Back to my reality...

Kramis på er:))

3 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Intressant inlägg!;) Har själv skrivit om detta med "sexmissbruk" på min sida och visst kan man ha olika uppfattningar. Tycker som du att det inte är något man ska "ta" och det handlar om RESPEKT: Dock tror jag mer på att det verkligen ÄR en sjukdom som måste BEHANDLAS.

Mysig och fin blogg du har!=)
Kram Adela

Emmas Andra Bullar sa...

Håller verkligen med dig!

Tusen tack för i tisdags, så mysigt och såå gott!
Det blir så fint hemma varje gång jag varit hos er!

Kram Emma

Krukmakeri hemjord sa...

Sen vete katten om man ska tro på allt media skriver..Man gör hönor av fjädrar.
Ger man sig in i kändisvärlden så får man nog förvänta sig att man är lite otrogen till höger och vänster.För som sagt där vill man nog hela tiden ha bekräftelse att man är vacker,rik och attraktiv. Man brukar t.o.m använda otrohetsaffärer för att få synas lite mer i media.

ha de