torsdag 8 april 2010

Halli hallå!!


Nu kommer det bilder kan jag lova. En helandes hoper... Här fortsätter det att komma drivor med varor, nice:) Jag ska verkligen försöka lägga ut en massa nu så ni ser vad vi fått in. Jag vet att det är vad ni som läser tycker är skoj!

Fullt användbar cykelkorg för 149:-!!


Älskar nu vårt "tredje rum" med mängder av blommor på bordet...

Kolla in i taket. Dom urläckra kronorna som man kan ha blommor, ljus eller vad man nu känner för...



Vår "Blommadame" Camilla, sköter sin uppgift perfekt kan jag lova! Hon fixar så vi har dom allra, allra finaste blommor hela tiden. Det är så attans läckert! Älskar alla härliga blommor. Det blir en helt underbar känsla när det är fullt av växter.

Treveksljuset här ovan har en helt super duper god doft.

Kostar 189:- och när man bränt ner det har man kvar en schysst glasskål.

Fatet är antikt och det fick jag av min kompis Lena sist hon var här. Så snyggt att ha ljus på!!


En av mina favortkrukor. Har en på ett litet bord i vårt sovrum med ett murgrönehjärta på.
Har alltså kommit in igen och kostar 220:-. Här har Camilla satt plättar i luften i den.



Finfin Hortensia.

Hörrni, tänkte att jag skulle ha fortsatt visa fler bilder. Hinner inte...

Vi har en kvällsgrupp & jag måste börja fixa käket ser jag....

Tjingeling på er, hörs snart igen!
Kramkram Eva

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Så fina bilder..
Måste bara påpeka en sak.. Det är svårt att se texten när den är ljusrosa på vit botten.. Jag markerade den för att det skulle vara lättare..

Ha nu en bra dag..

Kram Mia