måndag 26 april 2010

Mera kläder...



I lördags sken solen på oss rejält här ute på slätten.
Det gillar vi! Och tydligen alla andra som kom också.
Många var sugna på våra blomdagar. Kul att det uppskattades! Det innebär en större satsning på blommor när vår lilla utbyggnad är klar. Trevligt!
Mycket är Camillas förtjänst. Hon är så duktig med blommor:)

Som jag skrev i fredags:

MÄNGDER med kläder har kommit!!!

Kul för det är många som blir lyckliga med nya plagg som följer med hem.

Den här koftan hade jag i gammelrosa i lördags. Sålde flera stycken då. Hade underklänningen till som jag visade i fredags plus ett gråare linne under.

Dock fanns ingen produktbild av den gammelrosa samt vita som också kommit...

Vet ni vad, nu ska jag leta fram en Lantliv från ifjol. Fota ett reportage där

och sedan visa mina bilder som jag tog därifrån när vi besökte stället som ligger utanför Nice.

Säger bara en sak: det var värt ett besök....

Solkramar från Eva

Inga kommentarer: