fredag 23 april 2010



Nya rapporter från istidens näste...

Hm, det börjar nästan verka lite pucko med blomsterveckor hit och tunna sommarklänningar dit... som om vi försöker trotsa någonting... men vad sjutton, pellisarna har ju kommit och sommarkläderna bara DUNDRAR in!




Och ni som kommer verkar faktiskt också rätt sugna på samma som vi. Tack för det!!





Nu har vi bunkrat upp med en massa nya pellisar till helgen.




Plus att det har kommit MÄNGDER av nya vår/sommarkläder.




Passar perfekt eftersom vi har modevisningen snart:)




6 maj kl 18.00 för dig som har lust att se och inspireras.


Visst är det en cool bild! Ser nästan ut som om jag klippt in glassen.

Men det vet ju alla att jag ALDRIG skulle klara, haha.

Här var vi i vår grannstad, Tourette. Gissa om den passar mig. "Violstaden".

För en violälskare är det helt ok;) Har ni smakat viol/lakritsglass? Mmm inget för beach 2010...



En halv påse violbiskvier drog jag i mig också... hm, är det så mycket bättre för beach 2010, tro?

Hur som helst - den verkar inte vara i antågande så jag hinner nog!

Fredagsmys på er alla,

kram Eva

1 kommentar:

Sussi sa...

Hallo!
Tack för din titt på min blogg! Ja....vi bor ju nästan grannar! Tourette är vår grannstad också, där är jag ofta, det ligger en fin handelsträdgård där som har fina blommor till hyfsade priser. Och marknaden i Valbonne har jag också varit på, den är en återkommande marknad som hålls var fjärde vecka eller nåt sånt...superkul!
Jag ska åka ner igen den 21:a maj och vara borta till 7:e juni. hoppas hinna fixa lite med huset...men vi tar det som det kommer, ingen stress! I Frankrike ska man njuta!
Ser att det är riktnummer 019 till er affär....jag är uppvuxen i Örebro, har vi kanske det gemensamt också?
Kram
Sussi