onsdag 28 april 2010


Snälla kunder....


Det får vi väl lov och säga att vi har!




Här är det snälla (och söta!) Linda som ställer upp & är modell på sin nya fina outfit.




Underlinne i grått, klänning m volang och koftan som jag visade i veckan.



Riktigt poppis sak. Finns i vitt också.




Det är alltid mycket lättare att se kläder på tycker jag.




Här på Smultris gillar vi när det doftar gott:)



Därför hittar ni alltid en masssa godluktande grejer här.




Dom här hjärtana doftar HELT SAGOLIKT!!!

Jag har 3 hjärtan ligger inne på toan i Vence och redan i hallen känner man den goa doften av dom!


Undrar just om det kan bero på den knappa ytan på lägenheten, kanske det kanske:))
Nu kommer snart Lena & vi ska på promenix.
Gissa OM det behövs....
Jag ska visa er i morgon varför.
MUMS säger jag bara...
Kram från Eva

1 kommentar:

birgit sa...

Tack för en trevlig kväll med god sallad och en supergod tårta. Recept? Birgit