torsdag 1 april 2010



Sommarläckert!






Visst börjar man längta & planera för sommaren nu. Trots att inte ens våren kommit än....

Inte hit till Örebro i alla fall.




Men skulle solen titta fram skulle det allt kännas så eftersom nästan all snö är väck!




Vi fick in massor av nya dukar & gardiner igår. Fortsätter att packa upp allt idag.




Här inhandlas gardiner av våra kunder högt & lågt kan jag säga!

Typiskt våren när man vill ha ljust & fräscht i fönstren.



Alla bra gardinkappor & hissgardiner på metervara är ju kanon för alla dom som inte vill sy.



Det är många som inte har lust med det kan jag berätta.



Dom härliga blå dynorna med handtag kom igår också.



Idag hoppas vi på en jättestor träskoleverans.




Fick ett råd av en läsare att kolla Qvesarum för spiraltrappa. Och det fanns ju.

Jisses Amalia vilken läcker!!! Hur snygg som helst!




Jag tror kanske inte att det blir någon spiral utan det kan vara så att en vanlig trappa mot en vägg kommer att ta mindre plats. I så fall blir det så.

Yta, yta, vi jagar kvadratcentimetrarna, haha!



Jag är ju såååå rysligt sugen på att få plats med en hööög platsbyggd "hyllvägg" i hörnet på ytterväggen. Typ som en bokhylla men med förvaringsplats.



Tror att det skulle bli dunderkanonsnyggt!! Sen målad i nån gråton. Mmmm längtar, längtar.



Hoppas komma & visa min "sötingbild" senare idag.... den dröjer sig.



Förresten, vi har öppet som vanligt idag. 10-18.


På lördag 10-15 och då vill vi ha PÅSKSOOOOOOOOOOOOL!


Tjingeling from the Blåkulla

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Ha nu en riktigt GLAD PÅSK !!!
Kraaaam Anette