onsdag 26 maj 2010

Hellen från Dellen....


Nej, inte riktigt men Helena af Smultrongård ser ni här i ny dress från Italien.




En söt sommarklänning som blir underbar när man kan kasta jeansen & visa upp alla härliga albylfärgade kroppar, nice!

Jag gick min promenix i raggsockor & vinterjacka igår.... & vi eldar för fullt på Smultris....

MEN, solen skiner & som vanligt hyser vi stort hopp till morgondagen!




Den söta klänningen har det ännu sötare priset: 375:-.

Finns även med mörkblå botten samt i lila.

Idag har vi haft en massa glada brudar här och flera har hittat stasser till studenten.

Så himla grymt super kul när man ser en klockren klädsel på en kund!!!

Jag som själv är klädgalen njuter ju i fulla drag när man får nåt man bara känner att man ÄLSKAR. Jag hoppas verkligen att vi får till ett riktigt schysst klädrum i det nya!

Jag vet hur mitt drömklädrum ser ut - men - det är inte riktigt plats för det. Inte ens i det nya. Så vi får trolla med knäna och fixa så gott det går.

Kan ju inte bli sämre i alla fall - haha!

Jag vet att jag utlovat bilder på de nya smyckena, ska försöka få till det i morron.

Vi förbereder lite inför helgen om jag säger så:)

Härligt att vara här hemma & träffa alla våra härliga besökare från när & fjärran

ni förgyller hela vår tillvaro ni glada positiva människor, tack för att ni är såna!!

Kramis på er ALLA:))

2 kommentarer:

hemtrevnad marie sa...

Å, verkligen en fin klänning, och vilket bra pris !!
Hoppas på en tur uppåt snart!
kraam

annika sa...

Mmmm en riktigt fin sommarklänning...
Kram annika