onsdag 16 juni 2010

Hur är det möjligt??




Vart katten tog den här dagen vägen???!?





Plötsigt är klockan 22.30 och jag fattar liksom ingenting. Uppe som vanligt med tuppen och HELA dagen har jag haft kameran ute på Smultris för att fota Veckans Vara. Hmm så blev det inte. Ska försöka få till allt jag inte hann tills i morron.




Veckans Vara: Lampskärm 195:- ord pris 245:-.

Det är såna populära skärmar som matchar gardiner o allt.



Vi har dom ju i butiken så flera kunder har förstås redan sett o kunnat shoppa, så det är ju inte hela vida världen....





Här är förberedelser inför helgen. Vi dammar o donar, packar upp o grejar.





Många har handlat så dom har fått lotter idag. Första dragningarna på fredagkväll när sista kunden shoppat. Ska låta sista kunden dra sen ringer vi direkt o meddelar de lyckliga vinnarna;)



Bilden överst är ifrån ett hem Magda och jag gjort som kommer ut i en specialtidning för kök & bad i höst. Just den delen den här bilden är tagen i ääälskar jag. Massor av färgsprakande saker på en AGA spis som är original, wow så jäääkla snyggt! Sån feeling där! Ni ska få se fler bilder, lovar!
Nej, ni nu tror jag att jag snart ska möta Mr Blund - tror jag ställer klockan o tar en promis innan dagen börjar i morron, direkt tidigt kommer en säljare hit:(
förlåt alla kära säljare men det är verkligen tudelat, man måste ha nytt men det tar sån attans tid att kolla alltid. Svår ekvation.
Fotar om det är nåt som är värt att visa, hihi.
Nattikram
Eva

Inga kommentarer: