tisdag 20 juli 2010

456 Strapton Dress = Jill Johnsson....



De utlovade bilderna till hemsidan strular (är jag förvånad??) som vanligt:((


Vi arbetar för högtryck och hoppas det ska funka snart.
Hur som helst så är det här en Jill Johnsson.
Ja det är sant! Direkt jag fick se den vid inköpen så döpte jag den till det.
Den känns sååå mycket Jill. Vad tycker ni??



Jag ljuger om jag säger att jag är en älskare av Jills musik - gillar lite av det hon gör.
Däremot gillar jag den här klänningen MASSOR!!!
Själv har jag ingen koll på vad de amerikanska sidorna redan visat. Kanske ni redan sett den??
Vi har i alla fall tagit in den i TRE färger. Tyckte den var så attans läcker så jag kunde inte låta bli. Finns en färg till men den tog vi inte.
Coola stövlar och jeansjacka till = urläckert!!
Ingen aning om när lev. är. Men nu börjar info komma om både det ena och det andra så det spörs nog de närmaste dagarna.

Om vi har tur....???? Så kommer det en lev. med Branting till öppningen i morgon.
Hoppas!!!
Ha det bäst,
So long.
Eva

1 kommentar:

HOUSE of ADELA sa...

Å jag bara älskar det jag ser! Handskarna är to die for...=)
Hoppas, hoppas på Branting med! Å vad spännande!!

Kram
Adela