fredag 23 juli 2010


Nu håller det på att hända som jag knappt trott skulle bli av....

vi blir snart med:



webshop

klicka på webshop så kommer du dit!

Tjohooo det känns så kul!!!!!!!!!!!!!!


Men kära nån kanske ni tänker, är hon galen, är det en sån stor grej???





Ja det kan jag lova att det är för mig! Men jag resonerar som så: funkar det inte så får vi bara lägga ner den. Faran är att den tar extremt mycket tid. Tid från en familj som redan idag kanske till och med ligger lite minus på tidsfronten...


Men som sagt det gäller ju att prova, annars kan man ju inte veta....

Och jag tror faktiskt att behovet att vi fixar en nätbutik finns.

Många som kommer hit och handlar och är tillresta, frågar alltid om vi säljer på nätet. Folk blir jätte förvånade och många tror att nästan alla har nätshopar.

Många som kommer långt ifrån säger att dom gärna skulle vilja fortsätta handla av oss när dom kommit hem från sin resa och att det då är trevligt när dom varit hos oss och vet vilka vi är.

Jag är självklart benägen att hålla med. Enklare att shoppa när man besökt butiken själv, tycker jag också.

Den är helt och hållet under uppbyggnad men blir färdig att kunna börja handla i under nästa vecka.

Om ni nu tror att det är många som står och hurrar och hejar på mig när jag ska göra nåt - ja, då kan jag bara berätta att det är så fel som nåt kan bli!

Så många: MEN TÄNK OM, IFALL, VAD GÖR DU DÅ???

Man kan ju få nervösa oroliga sammanbrott för mindre!

Nåt alla undrar är hur jag ska fixa marknadsföringen. Ingen kommer ju att veta om din nätbutik!

Nehej?? Då får jag väl se till att göra nåt åt det:) Problem är väl till för att lösas, eller hur;) Så jag tänkte utlysa en tävling där alla som länkar till nätbutiken är med. Men det kommer först när den funkar, haha!

Vi ska sälja kläder (ska bli sååå skönt att kunna visa ALLA kläder vi har!), träskor, stövlar och textilier. Vågar verkligen inte ta speglar och annat som känns läskigt att skicka. Börjar lite lugnt...

Önskade att jag kunde lägga ut bilder på dom URSNYGGA Branting grejerna vi fick igår. Har gått i min nya blåa tunika sen igår. Troligtvis har jag den på mig i morgon också, haha! Bor ju gärna i det jag gillar.

Kram kram från en som fått ett nytt SKÖTEBARN

Eva

10 kommentarer:

♥ H mitt i livet ♥ sa...

Grattis älskade vän :)

Anonym sa...

Hej.

Skickar du Bratingkläder?
Älskar deras kläder men tyvärr är dem svåra att få tag i här där jag bor.. Skulle vara jättekul om du kunde lägga upp dem på din webshop eller i bloggen så man fick se vilka modeller du hade... :)

Kram
en något krävande internetgäst ;)

Anonym sa...

och grattis till nya skötebarnet ;)
blev så exalterad i kläderna så jag glömde att gratta ;)

Hem och Harmoni Marie sa...

Lycka till! Jag vet att du kommer fixa det galant... och marknadsföringen hjälper vi till med :)

Kram Marie

Unknown sa...

Grattis o här står jag o är glad i Hörby... Ska nog bli bra det också.

Signes Vind sa...

Yeeees! Nu finns det möjlighet t o m för mig att få tag på dina finfina saker!
Grattis - kul för alla oss ute i landet!
Kram Lotta

Maddie sa...

Vad glad jag blir! Det ska bli kul och jag som gärna hade besökt er butik IRL kommer att länka till din nätbutik från både min blogg och FB så lite marknadsföring blir det där iaf :)Grattis och lycka till!!

LantlivsAnette sa...

Nämen du..såå roligt, helt rätt !! I början kan det kännas mäktigt och mycket jobb med fotande o allt, men sen rullar det på av bara farten och du kommer att tycka det är jätteroligt...jag lovar..
Lycka till
Kraaamar från mig Anette

Anonym sa...

Grattis!!
Vad kul, det fixar ni!!
Bra för både de som bor nära och en bit bort att se vad som finns.

ulrika

Lillan sa...

Det var väl bara på tiden Eva!
Stort GRATTIS och lycka till med den nya plattformen!
kram
Caroline