fredag 16 juli 2010

Thekoppar


Vet inte vad det är men jag har en väldig förkärlek att ge bort thekoppar.

Har faktiskt alltid gillat det:)

Troligtvis för att jag själv gillar the väldigt mycket, att det är mycket mycket mysfaktor över det hela. Mys att ge bort ett riktigt gott the i en fin förpackning. Ännu bättre då när man hittar nån riktigt fin thekopp också!

I lördags förärades min kära svägerska av thekopp & the och igår min kära väninna.

Planterade en hjärtan på tråd och satt i. Då fick man ju liksom en liten blomuppsättning.

All inclusive så att säga;)

Dom har precis kommit in till Smultris plus likadan fina kaffekoppar.

När jag packade upp dom såg jag direkt bordet som var dukat med dom fina kopparna - verkligen riktig ljuvlig romantisk sommarbild fick jag upp för min inre syn.

Ute i det gröna - jordgubbstårta - saftglas - ängsblommor - ååååh känner ni....

NJUT!!!!! Vi är där nu:)))

Det här rackarns snygga skåpet var det jag berättade om tidigare i veckan.

Fick ett till också men av någon anledning som jag själv inte förstår fotade jag inte det???

Får göra det senare! Det är också superduper snyggt. Här skall det förstås vara hyllor i.

SÅ maffigt och snygg!!

Igår hade vi många som var tillresta besökare hos oss.
Verkligen jätte kul - vi är RIKTIGT GLADA att ni gör er besvär och åker så långt för vår skull, det skall ni veta!!!
Jag är bara lite ledsen att jag inte kan visa upp vår tillbyggnad så att det blir lite mer praktiskt här - men men Rom byggdes inte på en dag
Ej heller 55 kvm tillbygge på Smultrongården......
Hur som haver var det så kul för en av de långvägsresande frågade var Veckans Vara var någonstans.
Det blev lite halvorkan här på seneftermiddagen så lappen hade flugit iväg.
Men jag visade vad det var och dom tyckte det var kanonpris och inhandlade varsinna lyktor.
Vad jag vill komma fram till att det är så häftigt att det går fram till besökare långt långt härifrån som läser om oss och tar del av erbjudanden osv.... kul!
Så därför kommer självklart Veckans Vara att leva vidare.
Vi ska köpa en lykta och ge mina svärföräldrar när vi ser dom lite senare i sommar.
Tror faktiskt att den passar riktigt bra hemma hos dom.
Vet ni - jag lyssnar på en favvolåt jag har nu - tänkte se till att länka den här och nu till er.
MEN som vanligt spelar tekniken mig ett spratt - vi är ju inte HELT polare om man säger så.
Inte ens min 17-åring fixar det???
Ska försöka få till det nån gång, skulle vara så skoj att delge lite musik.
Det finns ju HUR MYCKET BRA SOM HELST!!!!
Hörrni, vem ska vi tacka??
Är det Gud eller vem är det????
Nån vill jag i alla fall tacka för det här vädret som börjar bli lite som en saga.
Overkligt.
Regn på seneftermiddagarna så man slipper vattna.
Mörkt och mysigt inomhus så man kan tända ljus på kvällarna.
UNDERBARA morgnar med värme och sol.
Jag kan knappt tro att det är sant.
Men ett är säkert,
JAG ÄR SÅ TACKSAM
HOPPAS DU KÄNNER DET - DU SOM FIXAR DET HÄR ÅT MIG & ALLA ANDRA.
TACK!!!
Fredagskramar på Er,
Eva



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller fullständigt med dig. Vilken sommar vi har haft hittills. Tekoppen blev supergullig med blomman i. Kram o ha en toppenhelg. Cilla