onsdag 25 augusti 2010


8 (ÅTTA !!!!) kartonger Odd Molly


Är det månne dessa som kommer???




Kära nån - är det verkligen möjligt???









Eller har dom helt enkelt förväxlat mig med hela mellansverige.






Kan det verkligen vara så att vi bokat oss på så GALET mycket??








Ja, det kan det nog - hjärnsläpp har man ju fått några gånger så det kanske var ett sånt när vi beställde. Inte nog med det - varje kartong innehåller 13 (!) kg.







Detta innebär: 104 kg kläder






Jag säger bara: SHIT POMFRITT!



Kan inte fota porslinet jag lovade idag - men jag LOVAR i morron. För då kommer min Stina & hjälper sin mamma fick jag precis höra. VERY NICE;)




Här kan jag minsann inte sitta - måste ut & packa upp - stor lev. från Danmark. Spännande vad det är. Har jag liksom glömt sen jag beställde. Det är ju faktiskt 1 1/2 vecka sen......


Adios Amigos

5 kommentarer:

Unknown sa...

kommer det innan lördag? ojojoj då har man o titta på! o får nog ta med stora plånboken!

Anonym sa...

Ska till Sussilull imorgon....kan jag hälsa att Jill Johnson har kommit??
Det ser ut som du lever efter idag, ensam och utlämnad... :)

Pussssss

Gunilla

Efwa - Medea sa...

Det är ju fantastiskt!! Tänk om jag bodde nära... *drömmer*
Men det är kanske tur att jag inte gör det. =)

Brunkullan sa...

Inte dålig laddning som är på ingång då:)

Spännande med filmhuset! Här i Östersund var det ju spännande värre under ett par veckor, när George Cloony filmade sekvenser till filmen "The American" i vintras:)
Tyvärr fick jag inte en skymt av honom, men de spelade in några 100 meter från min kollegas stuga...den syns inte på bild dock.

Susanne

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad roligt..nya kläder !!
Du..jag har ju mejlat dig flera ggr om betalningen, vad är jag skyldig ?? Räkna ut o mejla då du har tid..
Kraaaam Anette