torsdag 5 augusti 2010

HAPPINESS




Våra egna tomatoes!!! Fattar ni - våra alldeles EGNA!
Tack pappa - din förtjänst. Det här är bara början på Erikssons tomatodling.
Nu ska här odlas varje år. Det är ju så super lyxigt att plocka sina alldeles egna. Inget konstigt för er som brukar ha egna tomater - men för oss är det många år sen så det är värsta super lyxen. Härligt! Alla gillar det lika mycket. Ska göra en ljuvlig tomatsoppa när några fler mognat, HÄR SKA MUMSAS;)

Fullständig förälskelse - kommer in i september.

Men hörrni, har ni sett nåt så LJUUUUUVLIGT!!!!
Herrejisses säger bara - ett MÅSTE för Smultris OCH mig.... hmm skonörd som man är.
Oj, egentligen har jag en massa att skriva - som vanligt...
Men nu måste jag bara ägna sista minuterna åt Ernst, har inte sett annat än typ första programmet och bara snuttar sen. Alltså jag måste säga - vet inte om jag tycker att han haft nåt läckrare projekt nån gång! Riktigt riktigt läckert är det!
Gunilla - låt mig åka dit och titta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kram på er;)
Eva

1 kommentar:

Théa & Linnéa sa...

Hej!
Ja, tomater tagna direkt i solen- finns det något bättre? Men jag vill ha större skörd! Måste plugga på till nästa år...
Må så gott
supersnygga stövlar
/Karin