söndag 12 september 2010

Halloooooojjjjjjjjjjj:)))

KUL att vara på plats igen!!!



Jisses Amalia vilken ljuvlig semester jag har haft. Ojojoj! Tre resor i en kan man ju säga.



Först familjeresan m mamma - pappa - barn. Som vanligt hade vi det jätte bra. Kändes mycket knepigt då när pappan gav sig av.... Men men det fick gå. Killarna och jag drog direkt vi släppt L på flygplatsen till Italien. Där hade jag fått tag på en ny väskleverantör. BINGO!!!
Vi gjorde en låååång resa men vi hade kul så det var helt ok. Käkade Italienskpizza och som vanligt: UNDERBAR ITALIENSK GLASS. MUMS!!!
Visar några väskor här idag. Kommer fler bilder. Allt i skinn:)











07.00 solen går upp över bergen i Vence. Härlig syn!

Så här såg det ut i fredags morse när svägerskan och jag drog iväg till Italien på marknad - FÖRE planet skulle gå 13.10. Hmm.... lite fjärilar i magen hade jag allt när vi drog iväg.

Nu är jag inte direkt den nervösa typen men det skulle inte behövas särskilt många minuter utanför vår planering för att allt skulle gå åt fanders. Tack o lov klarade det sig och vi blev lite prylar och en stor parmesan rikare;) Vi gjorde det ju för att Lotta skulle få komma dit. Första gången därnere för henne och det var bara ti - fr så jag kan ju säga att vi utnyttjade tiden rätt väl! Berättar under veckan vad vi gjort. En massa super roliga grejer må ni tro!

Killarna o jag var på en helt underbar promenad också. Ni ska få se.

Tårtan häruppe gjorde Adams "konditorFru" igår. Hon har blivit en hejare på att baka må ni tro. Kära nån! Men vi ska inte säga nåt till hennes mamma har vi lovat, hon tycker att det räcker att hålla på på ett ställe, haha! Dom är väl för roliga dom små barnen;))

Jag fyllde ju år i Frankrike så jag blev firad igår. Skoj! Och mycket mumsig tårta!

Nu är det fotbollsmatch som vi ska försöka komma iväg på.

Men vi hörs mycket snart igen. Redan i morrn. Kul att vara hemma!

Kramar på er,

Eva

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej

Låter som ni han med mycke.
Grattis i efterskott.
Kram