tisdag 21 september 2010

Melton Coat!



Vilken kappa. Vilken kvalité. Vilken snitt.





En riktig höjdare kan man säga. Härligt med en klassisk stil i upphottad version. Läckert tycker jag. Finns ett fåtal i butiken nu.







Hörrni, inte trodde jag att det skulle bli sånt ramaskri över SD.





Det innebär ju att vi är OERHÖRT MÅNGA som tycker samma sak.

Tusen och åter tusen hade samlats i Stockholm. Härligt att folk tar ställning!!







I morse plingade det i min telefon.





Skärmen är spräckt eftersom den ramlade ner precis när jag skulle stänga billuckan igår och kraschade. Men jag hör fortfarande... smått irriterande.





Rätt svårt när det precis idag byter gäster i Vence. Dom som vill fråga nåt gör ju det via sms.

Bygget sköts mycket via smskontakt. Det här känns ju som extremt viktiga grejer som i princip inte får stoppas nåt. Sen är det ju alla andra vanliga samtal man tar emot varje dag på sin mobil.






Ujujuj, jag ljuger inte en sekund om jag säger att det blir KRÅNGLIGT!!!





Tjurigt nog var jag med Adam & Sandra på Media Markt i söndags. Dom hade nåt sånt timmeserbjudande. Sånt som jag för övrigt är helt emot... Två minuter kvar till dom sålde i- phone 2 000:- billigare. VARFÖR skulle jag ha en?? Nej, behöver jag verkligen inte. Tyckte jag då. Inte nu! Nu får jag gå ut och inhandla en ny liten lur till dyrt pris.




VARFÖR köpte jag inte i-phonen..?? Efterklok kan man ju vara. Jag kunde ju inte veta att jag skulle krascha skärmen 20 timmar senare:(







Inget att hänga läpp för! Här ska jobbas. Nya grejer har kommit som ska in. Kul som bara den.

Så laddar vi för en öppen dag i morgon. Alltid lika skoj.
Ikväll ska jag hämta min kompis. Hon blir här till söndag. Hur kul som helst!!
Kanske kanske kan hon modella och visa några kläder i morron??
Vi får väl se.
Ha det gott i regnet;)
Kram på Er,
Eva

Inga kommentarer: