fredag 17 september 2010



Men, hur kul blev det här nudå??



Världens gulligaste tjejer uppvaktade mig trots att jag inte var hemma när jag fyllde år.



Snällt vá!?? Egentligen skulle man väl vara utan paket när man inte kan hålla sig hemma på sin födelsedag.... men tur hade jag!



Gissa om jag blev glad!! Ni vet ju att jag går fullständigt IGÅNG på böcker!



Alltså på riktigt. När jag får en fin bok i min hand som är fylld men en massa fina bilder och bra text kan jag få rysningar. Pucko men sant.




Och så var det med dom här böckerna. Fantastiskt fina. Fint papper och jätte fina bilder.

Och det bästa av allt: UNDERBART INNEHÅLL!!




Jag tror nog till och med att vi bestämde oss för att ha en MUFFINSDAG på Smultris.



Men då måste vi nog göra dom lite mindre. Annars kan man verkligen inte äta så många....



Det finns ju så goda både söta och matiga muffins. Tål att prova.




Det här blir många många kvällars lektyr för mig hur som haver. Härligt.


Hellen från Dellen här. I en mycket snygg kombi tycker vi.


Här packas det upp i dag igen. Bäst att fylla på så det finns lite att välja av om någon har tänkt sig en utflykt i morgon, eller hur...



Och vet ni, jag tror att Jill Johnsson, klänningen ni vet som jag tror att jag bara ÄLSKAR har kommit. Håller tummarna!




Kram på Er!

Eva

Inga kommentarer: