söndag 19 september 2010

Vad gör du idag??


Här är en strålande höstdag.
Självklart ska vi iväg och rösta. Lägga våra röster på nåt som vi har förtroende för i fyra år framöver.



HUR LÄTT ÄR DET???!!!!!!!!!!??????????



Man vill ju ha lite av varje - nån typ av PYTTIPANNAREGERING vore toppen;)




Bl a har ju Miljöpartiet värnat enormt om min egen grupp - småföretagaren. Ska jag tro på alla förändringar dom lovar?? Sverige har nästan hälften av entreprenörer jämfört med övriga Europa. Varför???





Ja, det borde ju alla politiker fråga sig. Nej, jag tror inte man kan lyssna på vad våra kära politiker lovar innan valet. Man blir väldigt besviken om man tror sig kunna märka en snabb förändring.







Gäller att hoppas att man lägger sin röst på dom som är mest lika de åsikter och värderingar man själv har.





Tills PYTTIPANNAPARTIET kommer vill säga;)





Idag ska jag baka nån äppelpaj. Finns ju så många olika läckra recept.



Sen ska jag också sms:a med min kompis. Hon är på väg bilandes från Italien. Jag är ju så ruskigt sugen att ta bil (och släpkärra...) till Frankrike i jan o ta hem grejer ur förrådet. Men jag får noll gehör från familjen. URJOBBIGT tycker maken. Kan jag klara det själv tro?? Med nån kompis el kanske min mor?? Osäkert. Men jag vill ju så grymt gärna ha hem skåpet.




Och de fraktbolag vi kollat med är SVINDYRA. Plus att jag är livrädd att glasrutorna i skåpet går sönder. Och det är munblåst glas. Känns OINTRESSANT att få det krossat....





Och jag vill ha hem skåpet tills nya klädrummet blir färdigt....

En nöt att knäcka!



Jag tänker vidare....
Eva

1 kommentar:

Unknown sa...

Ha, ha klockrent! Pyttipannapartiet låter som nåt jag skulle rösta på:)